Cannes Lion 2016: Samsung kreatywnym marketerem roku
Firma Samsung Electronics odbierze nagrodę dla najbardziej kreatywnego marketera roku na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
Wyróżnienie jest przyznawane reklamodawcom wyróżniającym się poprzez jakość swojej komunikacji, inspirującym innowacyjnym marketingiem swoich produktów na różnych platformach, a także zachęcającym pracujące dla nich agencje do kreatywności w komunikacji marek.
W ubiegłym roku Samsung zdobył w Cannes 27 nagród, w tym 5 za kampanię "Look at Me" promującą aplikację mobilną służącą rozwijaniu zdolności komunikowania u dzieci z autyzmem. W sumie firma zgarnęła na festiwalu 74 nagrody za prace pochodzące z 17 państw.
63. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 18-25 czerwca br. Ostatniego dnia na specjalnej gali wyróżnienie "2016 Creative Marketer of the Year" odbierze Younghee Lee, executive vice president of global marketing, mobile communications business w Samsungu.
W 2015 roku tytuł „Creative Marketer of the Year” przypadł firmie Heineken, w 2014 roku wyróżnienie otrzymał McDonald's, a w roku 2013 - Coca-Cola. Wcześniej nagroda funkcjonowała pod nazwą "Advertiser of the Year", a otrzymywały ją Mars (2012), IKEA (2011), Unilever (2010), Volkswagen (2009), Procter & Gamble (2008), Honda (2007), Adidas (2006), PlayStation (2005), BMW (2004), Nike (2003), Swatch (2002), Anheuser-Busch (2001), Sony (2000), Virgin (1999), Diesel (1998), Nissin Food Products (1997), British Airways (1996), Heineken (1995) i Nike (1994).
Dołącz do dyskusji: Cannes Lion 2016: Samsung kreatywnym marketerem roku