Bols wybrał agencję PR
Agencja BC MFD Media Communications z Bolsem
Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie koncepcji kreatywnej obejmującej kształtowanie wizerunku poszczególnych marek na polskim rynku oraz działania media relations.
Agencja przedłużyła również kontrakt na obsługę public relations kalifornijskich win E&J Gallo oraz koniaku Remy Martin, których dystrybutorem jest Bols sp. zoo.
W działaniach promocyjnych dla Grant’sa mają pomóc szkockie korzenie tego trunku, które zostawały potraktowane jako podstawa jego kampanii wizerunkowej.
Jim Beam promowany będzie natomiast jako amerykański burbon dla młodych mężczyzn. W przypadku marki Metaxa planowana kampania wizerunkowa opierać się będzie głównie na współpracy z organizacjami olimpijskimi w Polsce. „Grecki rodowód Metaxy doskonale pasuje do idei igrzysk olimpijskich”- twierdzi Ewa Tarnawska, brand manager marki.
Agencja BC MFD podpisała również na kolejny rok umowę z GROUPE SEB POLSKA, w skład której wchodzą takie marki jak: Tefal, Moulinex, Rowneta i Krups.
Inne
Dołącz do dyskusji: Bols wybrał agencję PR