Błaszczykowski, Lahm i Pirlo w oknach Drutex reklamują ich zalety
Ruszyła kolejna kampania reklamowa okien Drutex z udziałem ich trzech ambasadorów marketingowych: piłkarzy Jakuba Błaszczykowskiego, Philippa Lahma i Andrei Pirlo. Akcja jest prowadzona w Polsce, Niemczech i Włoszech.
W kampanii zalety okien Drutex są przedstawione w zestawieniu z atutami poszczególnych piłkarzy wynikającymi częściowo z ich narodowości. Philipp Lahm symbolizuje precyzję, Jakub Błaszczykowski - wytrzymałość, a Andrea Pirlo - elegancję.
- Chcemy w ten sposób podkreślić, że okna Drutex to produkt dla każdego, w 100 proc. zindywidualizowany, dopasowany do potrzeb klientów. To okna dostępne w różnorodnych wariantach kolorów, kształtów, wzornictwa i materiałów, w zależności od preferencji odbiorców. Jednak to, co łączy wszystkie nasze produkty i co jest odpowiedzią na oczekiwania klientów bez względu na kraj, z którego pochodzą, to wysoka jakość, precyzja, wytrzymałość i elegancja - mówi Adam Leik, dyrektor marketingu w firmie Drutex.
Błaszczykowski, Lahm i Pirlo są ambasadorami reklamowymi marki Drutex od wiosny 2014 roku. Poprzednie kampanie z ich udziałem były prowadzone pod hasłem „Wybór mistrzów”.
Nowa akcja reklamowa będzie prowadzona Polsce, Niemczech i Włoszech. Obejmie m.in. prasę, internet, outdoor oraz punkty sprzedaży (materiały POS).
Zdjęcia na potrzeby kampanii wykonał znany włoski fotograf Andrea Varani.
Dołącz do dyskusji: Błaszczykowski, Lahm i Pirlo w oknach Drutex reklamują ich zalety