Bartosz Dobrzyński pokieruje marketingiem Play
Bartosz Dobrzyński obejmie stanowisko dyrektora ds. marketingu Playi członka zarządu P4. Zastąpi w tych funkcjach Jacka Balickiego(Henslera), który odszedł z firmy.
Bartosz Dobrzyński pracuje w P4 od września ubiegłego roku jakozastępca dyrektora ds. marketingu. W najbliższych dniach przejmiekierownictwo w tym dziale i miejsce w zarządzie firmy, zgodnie zprzewidywaniami zastępując na tych stanowiskach Jacka Balickiego(Henslera), który w ubiegłym tytoniu ogłosił, że odchodzi z P4.
W 2009 roku jeszcze przyśpieszymy tempo rozwoju, oferującklientom niedrogie, proste oferty we wszystkich segmentach rynku -deklaruje Dobrzyński.
Swoją karierę zaczynał on jeszcze na studiach jako dziennikarz"Gazety Wyborczej", a od 1999 roku pracuje w branżytelekomunikacyjnej: najpierw w Polkomtelu, a od 2001 roku w PTKCentertel, gdzie kierował działaniami z zakresu marketingu masowegotelefonii komórkowej.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Bartosz Dobrzyński pokieruje marketingiem Play