Bartłomiej Pucek country digital managerem IKEA w Polsce
Bartłomiej Pucek zaczął pracę jako country digital manager IKEA Retail w Polsce. Wcześniej był związany m.in. z Ringier Axel Springer Polska, o2 i Capital Group.
Country digital manager to nowa funkcja w IKEA Retail w Polsce. Pełniąc ją, Bartłomiej Pucek odpowiada m.in. za rozwój nowych produktów cyfrowych (e-commerce, technologie mobilne, rozwiązania wdrażane w sklepach), IT oraz bezpieczeństwo informacji i prywatność danych.
Poprzednio przez 2,5 roku Bartłomiej Pucek był dyrektorem projektów z zakresu mobile & digital w Ringier Axel Springer Polska. Rozstał się z firmą w połowie ub.r. Przedtem przez dwa lata był wiceprezesem spółki City-Nav zarządzającej serwisem Jakdojade.pl, której 69 proc. udziałów RASP kupił pod koniec 2016 roku.
Pucek pracował też m.in. jako dyrektor marketingu internetowego w Capital Group (należącej do funduszu Advent), szef mobile’u w o2 i product manager w agencji Kreativ.
Ukończył studia w zakresie strategicznego zarządzania marketingowego oraz innowacyjnych strategii na Stanford Graduate School of Business w ramach programu Harvard Business School.
W minionym roku finansowym, zakończonym 31 sierpnia br., IKEA Retail w Polsce zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 11 proc. do 4,5 mld zł. Wpływy ze sprzedaży internetowej poszły w górę o 68 proc.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Pucek country digital managerem IKEA w Polsce