Bank BGŻ reklamuje zmienione pakiety dla firm
W telewizji, prasie, internecie i BTL-u rozpoczęła się kampania reklamowa zmodyfikowanej oferty Banku BGŻ dla firm. Akcję przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom mediowy Initiative.
W kampanii oferty Banku BGŻ dla firm reklamowane są przede wszystkim pakiety dla mikro firm i rolników. - Podkreślamy, na jakie wyjątkowe warunki mogą liczyć poszczególne segmenty klientów instytucjonalnych, korzystając z naszej oferty - opisuje Małgorzata Nycz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w BGŻ. - Przykładowo w materiałach informacyjnych dla małych firm zwracamy uwagę na bezpłatny rachunek prowadzony w ramach Pakietu Biznes Lider, z darmowymi wpłatami i wypłatami gotówkowymi z tego rachunku - dodaje.
W połowie marca Bank BGŻ zmodyfikował swoją ofertę dla klientów instytucjonalnych. Obecnie obejmuje ona 7 pakietów dostosowanych do podmiotów z sektorów mikro, MSP i non-profit oraz rolników i grup producenckich.
Działania reklamowe - zaplanowane do końca maja - obejmują internet, prasę (tytuły ogólnopolskie i specjalistyczne), telewizję (plansze w lokalnych stacjach), outdoor (billboardy wielkoformatowe) oraz BTL (m.in. ulotki i plakaty). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
Dołącz do dyskusji: Bank BGŻ reklamuje zmienione pakiety dla firm