BGŻ promuje rachunki lokacyjne dla rolników
Ruszyła ogólnopolska kampania BGŻ promująca rachunki lokacyjne Agro Eskalacja i Biznes Eskalacja. Kampania potrwa do 28 lutego 2014 roku, a za jej kreację odpowiada agencja Grandes Kochonos. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.
Kampania skierowana jest do rolników oraz przedsiębiorstw prowadzących działalność wytwórczą w rolnictwie. W trakcie jej trwania Bank BGŻ oferuje stawki oprocentowania od 2,6 do 3 proc. w skali roku, zarówno nowym jak i obecnym klientom. Aby skorzystać z promocji, wystarczy otworzyć rachunek lokacyjny i dokonać na niego wpłaty w okresie promocji.
- Rolnicy, którzy otrzymują dopłaty bezpośrednie z Unii Europejskiej, mają dobrą okazję do pomnożenia zdeponowanych środków - zachęca Maciej Piskorski, dyrektor departamentu finansowania agrobiznesu w Banku BGŻ.
Kampania reklamowa będzie prowadzona w prasie branżowej („Top Agrar”, „Farmer”, „Gazeta Sołecka”, „Wiadomości Rolnicze Polska”, „Gazeta Wiejska”, „Rolnik Dzierżawca”, „Tygodnik Poradnik Rolniczy”) oraz internecie (serwisy branżowe, wyszukiwarka Google, e-mailingi). Dodatkowym wsparciem będą materiały w ośrodkach doradztwa rolniczego (ODR), insert do wydawnictw regionalnych oraz ekspozycja plakatów i ulotek w oddziałach regionalnych ODR. Na potrzeby działań lokalnych zostały przygotowane materiały BTL.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów dom mediowy Initiative.
Dołącz do dyskusji: BGŻ promuje rachunki lokacyjne dla rolników