Bakoma reklamuje powiększone Polskie Smaki (wideo)
Pod hasłem "Bliżej słońca" prowadzona jest w telewizji kampania reklamowa jogurtu Bakoma Polskie Smaki. Akcja podkreśla, że jest on dostępny w opakowaniach z dodatkowymi 20 gramami gratis.
Telewizji kampania reklamowa jogurtu Bakoma Polskie Smaki ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Pierwsza cześć spotu, zrealizowanego w animacji 3D, podkreśla zalety marki, natomiast druga informuje, że jej wszystkie warianty smakowe są dostępne w powiększonych opakowaniach - z 20 gramami gratis.
Akcja pod hasłem "Bliżej słońca" prowadzona jest od połowy
lutego w TVP, TVN i Polsacie.
Wykorzystywany w kampanii spot wykonało studio Orka, jej kreację
przygotowała agencja reklamowa Hand Made, natomiast zakupem mediów
na potrzeby działań - zaplanowanych do połowy marca - zajął się dom
mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Bakoma reklamuje powiększone Polskie Smaki (wideo)