AXA reklamuje, że „pomaga chronić to, co najcenniejsze” (wideo)
W telewizji, internecie i kinach wystartowała wizerunkowo-sprzedażowa kampania reklamowa AXA Polska. Akcję przygotowały firmy Leo Burnett Praga, ARC WorldWide i Media Direction OMD.
Trwająca od 14 października kampania AXA Polska podkreśla, że warto już dziś pomyśleć o przyszłości swojej i swojej rodziny, wybierając odpowiednie ubezpieczenie. Reklamy zachęcają do kontaktu z przedstawicielami AXA. - Z naszych badań wynika, że wielu Polaków odkłada myślenie o przyszłości na później i nie myśli o trudnych sytuacjach, w których życie może niemile zaskoczyć. Nie potrafią też często sami wybrać dobrego dla siebie ubezpieczenia - uzasadnia Agnieszka Chabrzyk, dyrektor departamentu marketingu w AXA Polska.
Akcja reklamowa - zaplanowana do końca br. - obejmuje telewizję (m.in. TVN, TVN24, TVN CNBC, TVNStyle, Polsat, Polsat2, Polsat Sport, Discovery Channel, Animal Planet, AXN, Ale Kino, Planete), internet (główne portale informacyjne, m.in. Onet, Interia i Wirtualna Polska, serwisy finansowe, e-mailingi) oraz kina (sieci Cinema City i Helios). Kreację kampanii przygotowały agencje Leo Burnett Praga i ARC Worldwide, a za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: AXA reklamuje, że „pomaga chronić to, co najcenniejsze” (wideo)