SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Atmedia sprzedaje reklamy w serwisach Springera

Biuro reklamy Atmedia podpisało umowę z Ringier Axel Springer Polska w ramach której będzie sprzedawało kampanie wideo w ośmiu witrynach wydawnictwa.

Współpraca z Ringier Axel Springer Polska obejmuje sprzedaż kampanii wideo na łamach serwisów topgear.com.pl, autoswiat.tv, fakt.pl, komputerswiat.pl, przegladsportowy.pl, koktajl24.pl, students.pl oraz gamezilla.pl. Pięć pierwszych serwisów związanych jest z tytułami prasowymi Ringier Axel Springer Polska. Students.pl to niezależna internetowa witryna studencka, koktajl24.pl zawiera newsy z życia gwiazd, a Gamezilla jest poświęcona grom z recenzjami i zapowiedziami nowych tytułów, testami sprzętu do gier, itp. Wydawca zakłada stopniowe dołączanie kolejnych serwisów do oferty Atmedia.

Wszystkie serwisy Ringier Axel Springer Polska w marcu br. odwiedziło prawie 5 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółówe dane).

Kampanie w nowych witrynach będą sprzedawane w ramach pakietu @vod, w którym Atmedia łączy obecnie ofertę 19 serwisów. Pakiet zapewnia 30 proc. zasięg wśród polskich internautów (dane Megapanel PBI/Genius z lutego br.).

Portfolio Atmedia liczy obecnie 41 serwisów internetowych oraz 60 kanałów telewizyjnych.

Dołącz do dyskusji: Atmedia sprzedaje reklamy w serwisach Springera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl