Asap&Asap Communication odpowiada za social media Payback
Agencja Asap&Asap Communication w wyniku wygranego przetargu przejęła obsługę programu lojalnościowego Payback (Loyalty Partner) w social mediach. Wcześniej zajmowała się tym agencja Digital Kingdom.
Nawiązana między agencją a klientem współpraca ma charakter długofalowy. Firmy nie ujawniają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. O wyborze Asap&Asap zdecydowały przemyślana strategia połączona z kreatywnymi konceptami.
W ramach współpracy agencja, poza regularną obsługą Facebooka i Instagrama, zajmuje się też zakupem i optymalizacją mediów w tych kanałach oraz współpracą z influencerami.
Rozpoczęcie komunikacji na Instagramie, również z udziałem influencerów, ma na celu przede wszystkim informowanie na bieżąco użytkowników programu o jego benefitach i zachęcenie nowych osób do rejestracji w Payback.
Agencja będzie realizować plan oparty na rozwiązaniach i aktywacjach, które odświeżą wizerunek Payback w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem 10. urodzin programu.
Dołącz do dyskusji: Asap&Asap Communication odpowiada za social media Payback