Aquapark Reda promuje się hasłem „Daj się ponieść wyobraźni”
Pod hasłem „Daj się ponieść wyobraźni” ruszyła kampania Aquaparku Reda. Spot promocyjny zrealizowało studio Czarna Zebra, a jego koncepcję przygotował dział marketingu Aquaparku Reda.
Spot promocyjny Aquaparku Reda przygotowano w formie animacji, utrzymany jest w konwencji bajkowej. Kampania „Daj się ponieść wyobraźni” zachęca do odwiedzenia kompleksu z rekinami.
Reklama opowiada historię trójki rodzeństwa, którzy wspólnie z rodzicami w zakamarkach Aquaparku poszukują niezwykłego skarbu. Podczas zabawy zmieniają się w piratów, walczą z morskim potworem oraz pływają tratwą po lazurowej rzece. Wyprawa pośród egotycznych palm i ptaków, kończy się w tunelu z prawdziwymi rekinami.
Spot emitowany będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach dziecięcych. Równolegle prowadzona będzie kampania w internecie. Spot został zrealizowany przez studio filmowe Czarna Zebra, a za całą koncepcję reklamową oraz zakup mediów odpowiada wewnętrzny dział marketingu Aquaparku Reda
Dołącz do dyskusji: Aquapark Reda promuje się hasłem „Daj się ponieść wyobraźni”