Anna Stawiska, Agnieszka Murawska, Kaja Żarkowska i Filip Jasiński w zespole badawczym IQS
Pion badawczy firmy IQS wzmocnili: Anna Stawiska jako business unit dyrektor, Agnieszka Murawska jako research executive, Filip Jasiński na stanowisku research project managera oraz Kaja Żarkowska, która została zatrudniona na stanowisku asystentki działu badawczego.

Anna Stawiska, która objęła stanowisko business unit directora, kieruje jednym z działów ilościowo-jakościowych. Do jej głównych obowiązków należy obsługa dotychczasowych klientów działu, pozyskiwanie nowego biznesu, koordynacja prac zespołu i wzmacnianie kompetencji jego członków.
Anna Stawiska z badaniami rynku związana jest od blisko 20 lat. Swoje zawodowe szlify zdobyła w IQS i Quant, a w późniejszym okresie w agencjach badawczych, takich jak: SMG/KRC, 4P oraz Nielsen. Realizowała wiele badań konsumenckich (U&A, testy produktów/konceptów, segmentacja) w większości dla klientów z branży FMCG. Obecnie specjalizuje się w badaniach shopperowych (path to purchase, efektywność materiałów POS, drzewo decyzyjne, conjoint). Posiada doświadczenie w pracy zarówno z producentami, jak i detalistami oraz globalnymi i lokalnymi producentami.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Do działu ilościowo-jakościowego, kierowanego przez Martę Rybicką, dołączyła Agnieszka Murawska, która pracuje na stanowisku research executive oraz Filip Jasiński – research project manager.
Murawska badaniami rynku i opinii zajmuje się od 2017 roku. Jest absolwentką socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada doświadczenie w realizacji i koordynacji zarówno badań ilościowych, jak i jakościowych. W swojej dotychczasowej karierze realizowała projekty dla różnych branż - m.in. instytucji kultury, branży farmaceutycznej, FMCG, operatorów płatności
czy organizacji charytatywnych. Wcześniej pracowała m.in. w agencji badań rynku i opinii SW Research.
Jasiński zajmuje się badaniami marketingowymi od 2013 roku. Specjalizuje się ilościowych i jakościowych badaniach komunikacji, wizerunku, NPD, satysfakcji oraz badaniach shopperowych dla branż FMCG, motoryzacyjnej, telekomunikacyjnej oraz finansowej. Moderuje wszystkie typy wywiadów: face2face oraz online: wywiady indywidualne, grupy fokusowe, wywiady in-store oraz etnograficzne. Doświadczenie zdobywał w TNS Polska (obecnie KANTAR), ARC Rynek i Opinia oraz Difference.
Na stanowisko asystenta działu badawczego do zespołu kierowanego przez Radosława Soszkę, dołączyła Kaja Żarkowska, która od kilku lat zawodowo związana z obsługą klienta B2B i B2C w różnych branżach.
Dołącz do dyskusji: Anna Stawiska, Agnieszka Murawska, Kaja Żarkowska i Filip Jasiński w zespole badawczym IQS