Anna Czartoryska-Niemczycka w kampanii Radia ZET Chilli (wideo)
Aktorka Anna Czartoryska-Niemczycka została twarzą kampanii outdoorowej promującej Radio ZET Chilli. Hasłem akcji jest liner rozgłośni brzmiący „Nastaw się na Chill Out”.
Kampania obejmuje nośniki wielkoformatowe w Warszawie. W kwietniu na rynku ukaże się nowa płyta sygnowana przez Radio ZET Chilli, której okładka będzie ściśle nawiązywać do kampanii.
Akcję przygotował i zaplanował dział promocji Grupy Eurozet.
Radio ZET Chilli obecnie realizuje też kampanię internetową pod hasłem „Nie masz już ulubionego radia?” (więcej na ten temat).
Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia ZET Chilli w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. wyniósł 0,4 proc. (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Anna Czartoryska-Niemczycka w kampanii Radia ZET Chilli (wideo)