Katarzyna Glinka i David Gaboriaud w kobiecej kampanii Almette
W nowej kampanii reklamowej serków Almette (produkowanych przez Hochland Polska) wspólnie z kucharzem Davidem Gaboriaudem, ambasadorem marketingowym Almette, występuje aktorka Katarzyna Glinka. Akcję pod hasłem „Kobiety z pasją” przygotowały firmy marketingowe Grasp Group i Value Media.
W ramach kampanii Katarzyna Glinka i David Gaboriaud przedstawią cztery znane kobiety, z których każda ma inną pasję przynoszącą jej satysfakcję i szczęście. We wszystkich materiałach pojawiać się będą serki Almette.
Jedną z bohaterek akcji jest autorka bloga kulinarnego Olga Smile.
Kampania obejmuje też filmiki pokazujące przepisy na dania z wykorzystanie serków Almette.
Działania obejmują telewizję oraz internet (m.in. social media). Potrwają do końca czerwca.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Grasp Group, za zakup i planowanie mediów - dom mediowy Value Media.
David Gaboriaud, znany głównie z programów kulinarnych w Kuchnia+, jest ambasadorem marketingowym Almette od 2017 roku. W ostatnich latach reklamował też produkty marki Winiary i kalendarz adwentowy Nutelli.
Katarzyna Glinka wcześniej promowała m.in. farby do włosów Garnier Color Naturals, sprzęt AGD marki Bosch i wystąpiła w akcji „5 porcji warzyw, owoców lub soku”.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Glinka i David Gaboriaud w kobiecej kampanii Almette