Alcatel-Lucent dla Accor Group
Firma Alcatel-Lucent poinformowała o zawarciu trzyletniej umowy z firmą Accor Group S.A.
Na mocy tej umowy Alcatel-Lucent będzie preferowanym dostawcą Grupy w zakresie rozwiązań komunikacyjnych pod klucz dla branży hotelarskiej. Grupa Accor zarządza ponad 4,1 tys. obiektów na całym świecie.
Alcatel-Lucent oferuje trzy rozwiązania dopasowane do potrzeb poszczególnych rodzajów hoteli (luksusowych, klasy średniej i ekonomicznej) niezależnie od ich wielkości. Rozwiązania te obejmują cyfrowe telefony dla personelu, a także usługi instalacji i konserwacji oraz szkolenia.
Rozwiązania firmy Alcatel-Lucent mają umożliwić grupie Accor zaoferowanie gościom hotelowym nowych usług, np. konfigurację poczty głosowej w momencie rejestracji, uwzględnienie preferencji językowych, a także opcje związane z mobilnością i regulowaniem płatności. Goście będą mogli skorzystać z takich funkcji jak bezpośredni numer telefoniczny, poczta głosowa i przekazywanie połączeń, jak również z powiadomień typu "proszę nie przeszkadzać" i automatycznego budzenia. Nowe systemy komunikacyjne uwzględniają także przyszłe możliwości świadczenia przez grupę Accor usług triple play oraz usług telewizji interaktywnej.
W ramach umowy Alcatel-Lucent dostarczy produkty i usługi dopasowane do potrzeb wszystkich sieci hoteli należących do grupy Accor na całym świecie, z wyjątkiem sieci Etap Hotel oraz HotelF1.
"Grupa Accor poszukiwała partnerów, którzy byliby w stanie zrealizować potrzeby hoteli klasy ekonomicznej i luksusowej na całym świecie. Po dokonaniu szczegółowej oceny rozwiązań dostępnych na rynku wybraliśmy firmę Alcatel-Lucent ze względu na jej duże doświadczenie w branży hotelarskiej oraz globalny zakres działania, istotny dla naszego przedsiębiorstwa" - powiedział Philippe Le Moel, dyrektor ds. systemów telefonicznych w grupie Accor.
"Jako dynamiczne przedsiębiorstwo stykające się z wyzwaniami stawianymi przez konkurencyjny rynek, grupa Accor zdecydowała się na powierzenie firmie Alcatel-Lucent transformacji rozwiązań komunikacyjnych i możliwości świadczenia usług. Nowe usługi umożliwią firmie zwiększenie zysków, a jednocześnie przyczynią się do podniesienia poziomu zadowolenia klientów" - powiedział Tom Burns, prezes działu strategicznych rozwiązań dla przedsiębiorstw w firmie Alcatel-Lucent.
Nowa umowa jest już realizowana na całym świecie. Już wcześniej z rozwiązań Alcatel-Lucent korzystało ponad 50 hoteli grupy Accor w Europie, Afryce, Ameryce Południowej i na Dalekim Wschodzie.
Dołącz do dyskusji: Alcatel-Lucent dla Accor Group