Agresywna kampania Heyah
Kampania Heyah będzie miała w tym roku dwie-trzy kolejne odsłony
Grzegorz Esz nie ujawnił, jaki jest planowany tegoroczny budżet marketingowy marki ani ile kosztować będzie sam launch Heyah. Według monitoringu Expert Monitora wydatki na reklamę telewizyjną marki Heyah do 11 kwietnia br. zamknęły się kwotą 8,6 mln zł. Nieoficjalnie mówi się, że całkowity budżet marki na ten rok może być bliski 50 mln zł. Co do planów sprzedaży Grzegorz Esz zapowiada, że w ciągu roku Heyah chce wykorzystać pulę numerów z prefiksem 888, czyli pozyskać około miliona użytkowników. Dałoby to marce prawie 10-proc. udział w usługach pre-paid. "Planujemy, że ostatecznie Heyah ma osiągnąć kilkunastoprocentowy udział w rynku" - mówi Grzegorz Esz. Taki, a nie wyższy plan sprzedaży wynika z precyzyjnego targetowania brandu. Heyah ma być marką wyrazistą, kultową w grupie docelowej i zarazem prawdopodobnie nieodpowiadającą pozostałym konsumentom. "Dokładne targetowanie ułatwia komunikację, czyni ją bardziej precyzyjną, efektywną i obniża koszty mediów" - tłumaczy Grzegorz Esz.
Inne
Dołącz do dyskusji: Agresywna kampania Heyah