Agora, TP i Ipsos rozpoczynają polską edycję badania WIP
Ipsos na zlecenie Agory i Grupy TP realizuje pierwszą w Polsce edycję badania World Internet Project. Obejmuje ono wpływ internetu na zjawiska społeczne, ekonomiczne i polityczne.
Ipsos realizuje badanie World Internet Project metodą wywiadów osobistych i telefonicznych na dwutysięcznej próbie respondentów. Ankietowani odpowiadają na pytania dotyczące internetu, m.in. czasu i sposobu konsumpcji mediów internetowych, bezpieczeństwa w sieci, kontaktów z otoczeniem społecznym, wpływu internetu na świadomość respondentów odnośnie życia publicznego czy wiarygodności informacji. Wyniki badania zostaną zaprezentowane na początku lipca podczas międzynarodowego forum WIP w Lizbonie.
Tym samym Polska dołącza do grona krajów zaangażowanych w World Internet Project, który na świecie prowadzony jest od 1999 roku. Następuje to w ramach inicjatywy Grupy TP i Agory, która została wyłącznym polskim partnerem projektu. Agora jest też koordynatorem badania, a eksperci z działu badań i analiz portalu Gazeta.pl wraz z zespołem współpracowników przeanalizują zgromadzony materiał i przygotują końcowy raport.
Dołącz do dyskusji: Agora, TP i Ipsos rozpoczynają polską edycję badania WIP