Agnieszka Wrońska w Agencji Ro
Agnieszka Wrońska obejmuje nowo utworzone w agencji Ro stanowisko senior strategist. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnych dla klientów agencji.
W Agencji Ro Agnieszka Wrońska będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacyjnych i czuwanie nad zgodnością działań kreatywnych ze strategią marek.
- W czasach, gdy większość agencji skupia się na optymalizacji pracy twórczej z pomocą AI, idziemy trochę pod prąd, rekrutując ekspertkę o silnych kompetencjach strategicznych. Dzięki doświadczeniu Agnieszki w łączeniu celów biznesowych i marketingowych z kreatywnymi działaniami, agencja Ro zyskują wyjątkowe wsparcie w budowaniu skutecznych strategii komunikacyjnych dla naszych klientów - komentuje Krystian Cieślak, CEO Remarkable Ones.
Agnieszka Wrońska przez wiele lat związana była z sektorem dóbr luksusowych w branży fashion. Posiada także doświadczenie agencyjne. W agencji Come Creations Group zajmowała się szeroko pojętym PR-em w pełnym zakresie, od media relations, poprzez CSR po personal branding. Realizowała projekty dla takich marek jak Autenti, Instytut Matki i Dziecka, BWT. Wtórpol i Fundacja Eco Textil. Współpracowała z klientami z bardzo różnych branż, od cyberbezpieczeństwa poprzez prawo, hotelarstwo, aż po branżę kosmiczną.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Wrońska w Agencji Ro