SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Interia Sport i Sport.pl przed WP SportowymiFaktami, na czele Onet

Wśród serwisów o sporcie liderem zasięgowym jest niezmiennie sekcja sportowa Onetu, zaś na najdłużej internautów przyciąga Flashscore. WP SportoweFakty, po tym jak w Mediapanelu przestały być objęte audytem, zostały wyprzedzone przez dział sportowy Interii i Sport.pl.

Według wyników badania Mediapanel w lutym 2025 roku sekcja sportowa Onetu (Ringier Axel Springer Polska), do której kilka lat temu włączono serwis „Przeglądu Sportowego”, przyciągnęła 6,87 mln użytkowników, czyli 23,09 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził tam średnio 17 minut i 16 sekund.

Kolejne dwie witryny o sporcie miały ponad 5 mln odwiedzających. Dział sportowy Interii (Grupa Polsat-Interia) odwiedziło 5,34 mln internautów (co dało 17,96 proc. zasięgu), spędzając średnio po 11 minut i 50 sekund, zaś Sport.pl (Agora) – 5,15 mln użytkowników (17,32 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 15 minut i 10 sekund.

CZYTAJ TEŻ: Oto najpopularniejsze serwisy i aplikacje internetowe w Polsce. Wreszcie są wyniki Mediapanelu

Dużo niższe wyniki niż wcześniej notują WP SportoweFakty, po tym jak z końcem ub.r. wszystkie serwisy i aplikacje Wirtualnej Polski Holding zrezygnowały w Mediapanelu z audytu site-centric. W lutym witryna przyciągnęła 4,82 mln internautów (16,22 proc. zasięgu), każdego średnio na 19 minut i 19 sekund.

W czołowej dziesiątce są serwisy trzech nadawców telewizyjnych. Witryna TVP Sport zanotowała 2,92 mln użytkowników, 9,83 proc. zasięgu oraz 26 minut i 26 sekund przeciętnego czasu korzystania, serwis Polsat Sport (Grupa Polsat-Interia)  – 1,8 mln odwiedzających, 6,05 proc. zasięgu oraz 6 minut i 5 sekund średniego czasu korzystania, zaś sekcja sportowa portalu TVN24 – 1,73 mln użytkowników, 5,83 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 58 sekund średniego czasu.

Najwięcej czasu odwiedzający spędzili przeciętnie w witrynie Flashscore z wynikami na żywo. Przyciągnęła 2,89 mln internautów (9,71 proc. zasięgu), każdego średnio na godzinę, 31 minut i 5 sekund.

Z kolei dział sportowy portalu „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 2,07 mln użytkowników, 6,95 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 21 sekund spędzonych przeciętnie przez każdego, a Meczyki.pl (Online Venture) – 1,53 mln internautów, 5,16 proc. zasięgu oraz 11 minut i 11 sekund średniego czasu korzystania.

W porównaniu ze styczniem w zestawieniu przeważają spadki. Dział sportowy Onetu stracił 360,6 tys. użytkowników (5 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 3 minuty i 42 sekundy (17,6 proc.).

Dział sportowy Interii zanotował spadek o 643,3 tys. internautów (10,7 proc.) oraz 2 minuty i 33 sekundy przeciętnego czasu korzystania (17,7 proc.). W konsekwencji zmalała jego przewaga nad Sport.pl, gdzie liczba odwiedzających zmniejszyła się o 308 tys. (5,6 proc.), a średni czas spędzony przez każdego – o minutę i 8 sekund (6,9 proc.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Natomiast WP SportoweFakty straciły 359,1 tys. użytkowników (6,9 proc.), zaś przeciętny czas korzystania skrócił się o 4 minuty i 33 sekundy (19,1 proc.). W grudniu ub.r., jeszcze z audytem w Mediapanelu, witryna zanotowała 6,48 mln odwiedzających oraz 16 minut i 44 sekundy średniego czasu korzystania.

W witrynie TVP Sport przy spadku liczby użytkowników o 172,7 tys. (5,6 proc.) przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o 7 minut i 51 sekund (42,2 proc.). Na Meczyki.pl ubyło zaś 480,5 tys. internautów (23,8 proc.), ale średni czas korzystania poszedł w górę o 3 minuty i 11 sekund (39,8 proc.).

Jako jedyny niewielki wzrost liczby użytkowników osiągnął dział sportowy portalu „Faktu” – o 29,3 tys., czyli 1,4 proc. Przy czym średni czas spędzony przez odwiedzającego zmalał o 32 sekundy, a więc 18,5 proc.

Dołącz do dyskusji: Interia Sport i Sport.pl przed WP SportowymiFaktami, na czele Onet

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gemius
Skumbrie w tomacie, skumbrie w tomacie - wypieliscie kody, to macie
5 0
odpowiedź
User
Niewiarygodne
Niewiarygodnie dobre wyniki pierwszej trójki
0 1
odpowiedź
User
był czytelnik
kafelkowo - obrazkowe portaliki. Upadek neta na przykładzie tych stron. Kiedyś 90% tekstu i 10% obrazków, Dziś na odwrót, oczopląs od natłoku treści o niczym i mysz rozgrzana do czerwoności by coś w tym bajzlu wyklikać. Nie włażę już. Kiedyś interię cyklicznie czytałem. Te główne portaliki polskojęzyczny przypominają mi telewizyjki w PL, jedno od drugiego małpuje, nicość.
4 0
odpowiedź