SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Chylińska twarzą Avivy, reklamuje ubezpieczenia zdrowotne (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczeń zdrowotnych oferowanych przez Avivę. Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy GreyGroup, PromoAgency, Film It i ZenithOptimedia Group i Cube Group, jest piosenkarka Agnieszka Chylińska.

Agnieszka Chylińska w reklamie AvivyAgnieszka Chylińska w reklamie Avivy

W kampanii Avivy Agnieszka Chylińska przedstawia sią jako matka i kobieta prowadząca dom. Deklaruje, że skorzystała z ubezpieczenia zdrowotnego zaproponowanego przez doradcę Avivy, i zachęca do odwiedzenia serwisu glosrozsadku.pl.

- Po raz pierwszy pokazujemy w spocie telewizyjnym atuty ubezpieczeń zdrowotnych, oferowanych przez Avivę jako uzupełnienie ubezpieczeń na życie - podkreśla Elżbieta Wójcik, wiceprezes firmy. Uzupełnieniem reklam z Chylińską będą internetowe spoty, w których doradcy Avivy opowiadają prawdziwe historie o tym, jak pomagają klientom w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji chroniących rodzinę.

Jak powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Bohdan Białorucki, rzecznik Avivy, współpraca firmy z Agnieszką Chylińską została zaplanowana długofalowo.



Akcja reklamowa wystartowała 6 maja i potrwa do połowy czerwca. Obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz internet (mailingi, działania Google, na Facebooku i YouTube).

Za strategię i kreację odpowiada agencja GreyGroup, kreacją reklam internetowych zajęła się PromoAgency, a działania w mediach społecznościowych prowadzi agencja Point of View. Spoty wyprodukowało studio Film it, w wyreżyserował Xawery Żuławski. Za planowanie mediów odpowiadają domy mediowe ZenithOptimedia Group (telewizja) i Cube Group (internet). Działania PR realizuje agencja Solski Burson-Marsteller, a działania e-PR - Adhorizon. 

>>> Agnieszka Chylińska w kampanii Aviva (fotogaleria)

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Chylińska twarzą Avivy, reklamuje ubezpieczenia zdrowotne (wideo)

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nico
Fatalny pomysl i reklama fatalna... Agnieszka sztuczna i nie pasuje.... Xawery dal ciala... Slabo :(
odpowiedź
User
AJ
Równie dobrze nadaje się do reklamy tipsów, ogórków marynowanych i ubojni drobiu... Pomysl z du..... Gratuluję działowi kreacji. Żuławski nie w formie.....
odpowiedź
User
Robert Janusz
Ta laska schodzi na psy... Aviva też.
odpowiedź