Agencja Newsline C&C dla Business Press
Newsline C&C komunikuje nowy wizerunek Business Press
Newsline C&C, agencja PR specjalizująca się w komunikacji zmiany, pozyskała nowego klienta. Jest nim Business Press, wydawca prasy biznesowej i korporacyjnej, w tym miesięcznika "Businessman Magazine".
Decyzja o powierzeniu zadania kształtowania wizerunku wydawnictwa specjalistom jest kolejnym etapem nowej strategii marketingowej Business Press.
"Od kilku miesięcy w naszym wydawnictwie trwa proces zmian, który objął nie tylko unowocześnienie layoutu "Businessman Magazine", czy jego zawartości merytorycznej, ale również całej strategii zarządzania tytułami - powiedział Leszek Kurnicki, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży wydawnictwa. - Właśnie dlatego, by nasz odmieniony wizerunek komunikować otoczeniu jasno, spójnie i efektywnie, zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Newsline C&C, wyspecjalizowaną w tej dziedzinie."
Agencja Newsline C&C prowadzi dla wydawnictwa Business Press relacje z mediami, świadczy usługi doradcze w zakresie patronatów medialnych i organizacji imprez oraz zajmuje się ich obsługą PR.
Nowa strategia marketingowa Business Press przyniosła znaczne zwiększenie sprzedaży "Businessman Magazine", flagowego tytułu wydawnictwa. W pierwszym półroczu 2004 roku odnotowano 100-procentowy wzrost sprzedaży tytułu oraz 100-procentowy wzrost czytelnictwa wśród kadry menedżerskiej. O blisko jedną trzecią zwiększono też nakład magazynu. W ostatnich miesiącach w miesięczniku pojawiły się też nowe dodatki: wydawany wspólnie z radiową Trójką "Powerplay" oraz "Start-up" - adresowany do studentów i absolwentów wyższych uczelni.
Dołącz do dyskusji: Agencja Newsline C&C dla Business Press