Agencja Grey Group zajmie się obsługą reklamową aplikacji Żappka
Agencja reklamowa Grey Group wygrała przetarg sieci sklepów Żabka Polska dotyczący przygotowania i realizacji działań reklamowych aplikacji Żappka.
Żabka Polska wprowadziła aplikację mobilną dla swoich klientów w pierwszych miesiącach br. - od lutego była testowana, w oficjalnie zaczęła działać w maju. Użytkownicy Żappki dzięki niej otrzymują m.in. spersonalizowane oferty oraz rabaty, a także punkty, które będzie można wymienić na atrakcyjne nagrody.
- Wraz z następnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o kolejne funkcje, które mają zwiększać atrakcyjność zakupów poprzez skrojone na miarę i ciekawe oferty - zapowiadał w lutym br. Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu ds. finansów i rozwoju w firmie Żabka. Aplikacja jest dostępna na systemy iOS i Android.
W połowie września br. detalista podał, że z aplikacji korzysta ok. 1,7 mln użytkowników.
Teraz Żabka Polska chce szerzej promować swoją aplikację. Przygotowaniem i realizacją zaplanowanych działań zajmie się wybrana w przetargu agencja Grey Group. Biuro prasowe firmy nie ujawnia informacji o pozostałych uczestnikach przetargu. Poinformowało Wirtualnemedia.pl jedynie, że współpraca z agencją ma charakter projektowy.
Obsługą reklamową Żabka Polska zajmuje się agencja PZL. Detalista jest w trakcie przetargu na długofalową, kompleksową obsługę strategiczno-reklamową. Jego szczegółów nie ujawnia.
Dołącz do dyskusji: Agencja Grey Group zajmie się obsługą reklamową aplikacji Żappka