Adrianna Borkowska head of SEO w FinAi, Janusz Wróblewski head of communications
Adrianna Borkowska objęła funkcję head of SEO w agencji FinAi, a Janusz Wróblewski head of communications. Na czele ośmioosobowego działu marketingu firmy stoi Paweł Ostrowski.

Borkowska jako head of SEO będzie kierowała zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie strategii oraz realizację kompleksowych działań SEO dla serwisu FinAi.pl. Z branżą marketingu związana jest od sześciu lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach: Emarketing Experts (specjalistka SEO/SEM), Kompan.pl (team leader) i They.pl (account manager). Ukończyła Wydział Prawa i Administracji Politechniki Warszawskiej na kierunku administracja.
Janusz Wróblewski na stanowisku head of communications będzie pełnił obowiązki rzecznika prasowego firmy, do jego zadań należeć będą kontakty z mediami, kompleksowe działania PR oraz realizacja strategii komunikacji. Z branżą public relations związany jest od ponad ośmiu lat. Poprzednio związany był z agencją United PR, gdzie pełnił kolejno funkcje account managera i senior account managera. Ukończył stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Adrianna Borkowska head of SEO w FinAi, Janusz Wróblewski head of communications