Tomasz Pastuszka prezesem agencji PR Madogz
Na rynek weszła agencja Madogz, specjalizująca się w komunikacji digitalowej i PR. Założyli ją Paweł Ostrowski, Janusz Wróblewski, Zbigniew Flakus i Tomasz Pastuszka, który został prezesem firmy.
Agencja specjalizuje się w działaniach z obszaru digital i public relations, choć deklaruje też gotowość do realizacji działań 360 stopni.
- Naszym wyróżnikiem jest mix kompetencji z zakresu digital, social i PR, a więc kluczowych obszarów z punktu widzenia skutecznej komunikacji marki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Janusz Wróblewski.
Tomasz Pastuszka na czele Madogz
Prezesem zarządu agencji jest Tomasz Pastuszka, przez ostatnie dwa lata związany z FinAi (jako członek zarządu, dyrektor kreatywny i koordynator obszaru digital communication). Wcześniej zarządzał działem kreacji w Lubię to - linked by Isobar. Doświadczenie gromadził również w VML, Grupie Heureka i Legend Group. W Madogz odpowiada za obszar kreacji.
Współzałożycielami firmy są również Paweł Ostrowski, współtwórca agencji social media Lubię to, który odpowiada za strategia i new business i Janusz Wróblewski (wcześniej m.in. United PR), odpowiedzialny za PR. Czwarty z partnerów, Zbigniew Flakus, (wcześniej m.in. 180heartbeats + Jung v Matt), zarządza obszarem komunikacji wizualnej i multimediów.
- Wraz z rozwojem Madogz będziemy sukcesywnie rozbudowywać zespół o nowe osoby. W zależności od charakterystyki realizowanych projektów, współpracujemy na stałe ze specjalistami z zakresu event marketingu, content marketingu, performance marketingu i SEO - mówi nam Janusz Wróblewski.
Klientami Madogz są już m.in. wirtualny operator komórkowy Mobile Vikings, aplikacja Going., która wspomaga organizatorów w całościowej obsłudze eventów oraz Verificators świadczący usługi doradcze w zakresie ochrony prowadzonej działalności gospodarczej.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Pastuszka prezesem agencji PR Madogz