Adblock Plus: prawie miliard pobrań aplikacji, 100 mln aktywnych użytkowników
Firma Eyeo zanotowała prawie miliard pobrań produkowanej przez siebie aplikacji Adblock Plus. Obecnie korzysta z niej 100 milionów użytkowników na świecie. - Ludzie nie są przeciwni reklamom. Drażnią ich tylko te agresywne - wyjaśnia Till Faida, CEO Eyeo.
Dane dotyczące popularności aplikacji Adblock Plus Till Faida podał podczas konferencji TechCrunch Disrupt 2016, która w poniedziałek odbyła się w Nowym Jorku.
Szef Eyeo, niemieckiego producenta Adblocka Plus ujawnił, że do tej pory aplikacja została pobrana z internetu prawie miliard razy, natomiast aktywnie korzysta z niej z górą 100 mln użytkowników na całym świecie.
Podane przez Faidę liczby oznaczają dynamiczny wzrost popularności Adblocka Plus, który jeszcze w styczniu br. mógł pochwalić się wynikami na poziomie 500 mln pobrań oraz 50 mln osób korzystających z programu.
W trakcie dyskusji poświęconej popularności Adblocka Plus szef Eyeo podkreślił po raz kolejny, że jego firma nie jest wrogiem wydawców i reklamodawców. - Ludzie nie są przeciwnikami reklam w internecie. Ale drażni ich przekaz, który jest agresywny i przeszkadza w swobodnym przeglądaniu stron - wyjaśnił Faida.
Podobne opinie wyraził w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Ben Williams, dyrektor ds. PR i komunikacji Eyeo, kierujący projektem Adblock Plus.
Dołącz do dyskusji: Adblock Plus: prawie miliard pobrań aplikacji, 100 mln aktywnych użytkowników