„Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy” w promocji marek własnych Lidla (wideo)
Sieć sklepów Lidl Polska ruszyła z akcją promocyjną, która dotyczy jej marek własnych. Każdy konsument, który kupi tego typu produkty spożywcze, chemiczne czy kosmetyki, będzie mógł je zwrócić bez podania przyczyny. Akcji towarzyszy kampania reklamowa.
We wrześniu br. Lidl rozpoczął kampanię reklamującą marki własne. Podczas jej trwania przekonuje, że smak to nie jedyna zaleta produktów z tej kategorii- jest nią przede wszystkim stosunek ceny do jakości, i dlatego stawia na ich rozwój.
Teraz sieć rozpoczyna akcję „Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy”. Lidl w ten sposób chce przekonać do jakości swoich produktów marek własnych i zachęcić konsumentów do ich przetestowania. Każda osoba, który kupi produkty spożywcze, chemiczne lub kosmetyczne marek Lidla będzie mogła je zwrócić bez podania przyczyny. Wystarczy, że pokaże paragon i odda nawet otwarty produkt. Pracownicy sklepu zwrócą konsumentowi za niego gotówkę.
To pierwsza tego typu akcja sieci sklepów na tak dużą skalę. Klienci mogą dokonać zwrotu produktów zakupionych od 27 października do 30 listopada br. w dowolnym sklepie Lidl na terenie Polski. Zwroty mogą być realizowane w ciągu 30 dni od daty zakupu. Z promocji wyłączone są napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze oraz preparaty do początkowego żywienia niemowląt. Zwrot może dotyczyć maksymalnie dziesięciu sztuk tego samego produktu marki Lidl lub 1 kg w przypadku produktów ważonych w sklepie.
Akcja „Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy” jest wsparta kampanią reklamową w telewizji, radiu, internecie, na outdoor oraz poprzez działania PR. Kampanię przygotowały agencja kreatywna GPD, agencja PR 24/7 Communication oraz dom mediowy Havas.
Dołącz do dyskusji: „Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy” w promocji marek własnych Lidla (wideo)