SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

824 tys. widzów reaktywowanego docu-soap „Zdrady”, Polsat stacją trzeciego wyboru

Jedenasty sezon „Zdrad” gromadzi średnio 824 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Paradokumentalny serial „Zdrady 11” nadawany jest w Polsacie w czwartki o godz. 22.10, począwszy od 5 marca br. Średnia oglądalność pierwszych czterech odcinków nowego projektu wyniosła 824 tys. widzów, co przełożyło się na 7,75 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,17 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek z 26 marca - śledziło go 860 tys. osób.

Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP1, która nadaje wtedy gł. „Sprawę dla reportera” i „Magazyn Śledczy Anity Gargas”, co daje jej 12,25 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN („Kuchenne rewolucje” i filmy; 9,52 proc.), a czwarte - TVP2 (pasmo filmowe; 2,72 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest drugi.

W każdym odcinku „Zdrad” opowiadana jest historia innej pary, w której jeden z partnerów podejrzewa drugiego o zdradę. Widzowie mogą zobaczyć jak w odkryciu prawdy pomaga mu prywatny detektyw Damian Petrow (w tej roli Damian Rabstajn), a pomocy udziela psycholog. Cykl oparty jest na amerykańskiej produkcji „Cheaters” na licencji KR Production.

Serial na antenie Polsatu zadebiutował 28 lutego 2013 roku. Emitowano go w każdej wiosennej i jesiennej ramówce do 23 listopada 2017 roku. Pokazano w sumie dziesięć sezonów, z czego sześć pierwszych oglądać można było w czwartki o godz. 20.05, a od siódmego produkcja emitowana była około 22.05.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Dołącz do dyskusji: 824 tys. widzów reaktywowanego docu-soap „Zdrady”, Polsat stacją trzeciego wyboru

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iw
Zdrady to nie jest "nowy projekt" tak jak jest napisane w tym artykule.
0 0
odpowiedź
User
Tomasz
To jest ta misja telewizji komercyjnej. Kretyństwo podniesione do kwadratu...
Ale że to tv komercyjna pokazuje, to żadnej krytyki oczywiście nie będzie...
0 0
odpowiedź
User
Pdk
Robią to za swoje pieniądze a nie za moje, jak TVP wiele głupot.
0 0
odpowiedź