Reklama Shopee: było "Baby Shark", teraz jest "Macarena"
Platforma zakupowa Shopee prowadzi nową kampanię promującą ofertę "6.6 Letni Festiwal Niskich Cen". W spocie kilka osób ubranych na pomarańczowo tańczy układ znany z przeboju "Macarena" i śpiewa w rytm muzyki z tego utworu wyśpiewuje o trwającej do 6 czerwca promocji.
W nowej kampanii promocyjnej „6.6 Letni Festiwal Niskich Cen” Shopee zwraca uwagę na funkcjonalności swojej platformy, które mają zapewniać spokój i płynność zakupów, a także odpowiednią jakość kupowanych produktów.
To tzw. Gwarancja Shopee, dzięki której jeśli kupujący nie otrzymają zamówionych rzeczy lub uznają je za niezadowalające, mogą odesłać je za darmo, a Shopee zwróci im pieniądze.
Kampania 6.6 Letni Festiwal Niskich Cen przygotowana została w związku ze zbliżającym się okresem wakacyjnym. W ramach akcji użytkownicy Shopee mogą nie tylko kupować produkty dostępne w atrakcyjnych cenach, ale także korzystać z darmowych lub objętych zniżką dostaw, a w specjalnej strefie Mega Okazje za 1 zł nabyć produkty o dużej wartości (np. sprzęty AGD, elektronikę, meble, czy akcesoria sportowe) w cenie obniżonej nawet do 1 zł.
W obecnej kampanii Shopee widzimy kilka młodych osób ubranych w pomarańczowe stroje, które tańczą układ choreograficzny znany z popularnego przed laty utworu "Macarena". W rytm muzyki z tej piosenki śpiewają o nowej promocji kończąc słowami: "Kupuj na Shopee, Shopee".
Przypomnijmy, że w podobnym stylu prowadzona była kampania Shopee na przełomie kwietnia i maja - wtedy w reklamie pokazano mamę i córkę, które tańczyły w rytm popularnej piosenki dla dzieci "Baby Shark".
W Polsce Shopee współpracuje z takimi firmami, jak Poczta Polska, Pocztex, DPD, Inpost czy BLIK oraz Multikino, Jakdojade, Pyszne.pl, Payback, Letyshops, Goodie, Bankuj z rabatami czy Santander.
Kupujący mogą na przykład mogą teraz wykorzystać swoje punkty z platformy Pyszne.pl, wymieniając je na kupon rabatowy o wartości 15 zł na pierwsze zakupy w Shopee.
Kampanię przygotował dział marketingu Shopee.
Dołącz do dyskusji: Reklama Shopee: było "Baby Shark", teraz jest "Macarena"