SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama Shopee: było "Baby Shark", teraz jest "Macarena"

Platforma zakupowa Shopee prowadzi nową kampanię promującą ofertę "6.6 Letni Festiwal Niskich Cen". W spocie kilka osób ubranych na pomarańczowo tańczy układ znany z przeboju "Macarena" i śpiewa w rytm muzyki z tego utworu wyśpiewuje o trwającej do 6 czerwca promocji.

W nowej kampanii promocyjnej „6.6 Letni Festiwal Niskich Cen” Shopee zwraca uwagę na funkcjonalności swojej platformy, które mają zapewniać spokój i płynność zakupów, a także odpowiednią jakość kupowanych produktów.

To tzw. Gwarancja Shopee, dzięki której jeśli kupujący nie otrzymają zamówionych rzeczy lub uznają je za niezadowalające, mogą odesłać je za darmo, a Shopee zwróci im pieniądze.

Kampania 6.6 Letni Festiwal Niskich Cen przygotowana została w związku ze zbliżającym się okresem wakacyjnym. W ramach akcji użytkownicy Shopee mogą nie tylko kupować produkty dostępne w atrakcyjnych cenach, ale także korzystać z darmowych lub objętych zniżką dostaw, a w specjalnej strefie Mega Okazje za 1 zł nabyć produkty o dużej wartości (np. sprzęty AGD, elektronikę, meble, czy akcesoria sportowe) w cenie obniżonej nawet do 1 zł.

W obecnej kampanii Shopee widzimy kilka młodych osób ubranych w pomarańczowe stroje, które tańczą układ choreograficzny znany z popularnego przed laty utworu "Macarena". W rytm muzyki z tej piosenki śpiewają o nowej promocji kończąc słowami: "Kupuj na Shopee, Shopee".

 

Przypomnijmy, że w podobnym stylu prowadzona była kampania Shopee na przełomie kwietnia i maja - wtedy w reklamie pokazano mamę i córkę, które tańczyły w rytm popularnej piosenki dla dzieci "Baby Shark".

W Polsce Shopee współpracuje z takimi firmami, jak Poczta Polska, Pocztex, DPD, Inpost czy BLIK oraz Multikino, Jakdojade, Pyszne.pl, Payback, Letyshops, Goodie, Bankuj z rabatami czy Santander.

Kupujący mogą na przykład mogą teraz wykorzystać swoje punkty z platformy Pyszne.pl, wymieniając je na kupon rabatowy o wartości 15 zł na pierwsze zakupy w Shopee.

Kampanię przygotował dział marketingu Shopee.

Dołącz do dyskusji: Reklama Shopee: było "Baby Shark", teraz jest "Macarena"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mati
Kampania szopipi to zło w czystej postaci. Przez taki właśnie zalew bezmózgiej durnoty internet staje się coraz głupszym miejscem.
0 0
odpowiedź
User
Jaca
Kampania szopipi to zło w czystej postaci. Przez taki właśnie zalew bezmózgiej durnoty internet staje się coraz głupszym miejscem.
ooo, widzę, że pracownicy pipipi dają łapki w dół jak szaleni :)
0 0
odpowiedź