4Flex reklamowany rekomendacjami
Ruszyła kampania rekomendacji promująca preparat na schorzenia stawów 4Flex (produkowany przez firmę Valeant). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Streetcom Polska.
Do udziału w kampanii zaproszono 500 osób w wieku 30-60 lat, które mają problem ze stawami i ze względu na aktywność życiową, zawodową czy sportową narażone są na różnego rodzaju urazy. Każda z nich otrzymała wariant 4Flex dostosowany do jej indywidualnych potrzeb, przewodnik oraz ulotki informacyjne dla swoich znajomych. Będą testować dwumiesięczną kurację.
Kampania ma na celu edukację dotyczącą zdrowego stylu życia i odpowiedniej suplementacji, pomagającej zachować pełną sprawność stawów przez długie lata. Estymowany zasięg akcji to 700 tys. kontaktów z marką.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: 4Flex reklamowany rekomendacjami