SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Starcom obronił budżet producenta Diosminexu

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, kontynuuje wieloletnią współpracę z Bausch Health Poland i Bausch & Lomb Poland. Nowa umowa została zawarta na kolejne dwa lata. 

Do zadań Starcomu należy strategiczne doradztwo, planowanie i zakup mediów. W zakresie obowiązków agencji pozostaje obsługa mediów offline / online m.in. dla marek: 4Flex, Diosminex, Chlorchinaldin, Inaldin, Deflegmin, MaxiBiotic, Ektin, Sachol, Biotrue, Hyal Drop czy soczewek do oczu Bausch & Lomb. 

Portfolio Bausch Health Poland obejmuje szeroki zakres leków na receptę i bez recepty, suplementów diety, wyrobów medycznych i kosmetyków. Firma działa w różnych obszarach terapeutycznych, m.in. kardiologii, dermatologii, gastroenterologii oraz wielu kategoriach rynku OTC. Działalność Bausch & Lomb Poland, wyspecjalizowanej w produktach okulistycznych, została wydzielona ze spółki w kwietniu 2022 roku.

Umowa została podpisana na 2 lata.

Starcom rozpoczął obsługę mediową Bausch Healt Poland (wcześniej Valeant) w 2020 roku.

Dołącz do dyskusji: Starcom obronił budżet producenta Diosminexu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl