1,55 mln widzów „Pierwszej miłości”. Polsat wygrywa z konkurencją
Jesienią br. serial „Pierwsza miłość” gromadzi średnio 1,55 mln widzów, o 190 tys. osób mniej niż w jesiennej ramówce rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu jest jednak nadal liderem rynku telewizyjnego.
Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 4 września do 7 listopada 2017 roku średnia widownia tego serialu wyniosła 1,55 mln widzów, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 14,14 proc. wśród wszystkich widzów, 18,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,93 proc. w grupie 16-59. „Pierwszą miłość” na antenie Polsatu oglądać można w dni powszednie o 18.00.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek telenoweli pokazany 10 października br. Oglądało go 1,90 mln widzów.
W porównaniu do jesieni ub.r. „Pierwsza miłość” straciła 190 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 29 sierpnia do 15 listopada ub.r.) produkcję średnio śledziło 1,74 mln osób, a jej udział w rynku wynosił 15,39 proc. w 4+, 19,85 proc. w 16-49 oraz 17,54 proc. w 16-59.
Polsat w paśmie emisji serialu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie jest stacja TVP1, nadająca wówczas „Szpital”, co przekłada się na 12,25 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Klan” i teleturniej „Rodzina wie lepiej”; 11,12 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 10,29 proc.).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat wypada najlepiej na tle swoich głównych konkurentów.
„Pierwszą miłość” na antenie Polsatu oglądać można od 2014 roku. Za produkcję serialu odpowiada ATM Grupa.
Dołącz do dyskusji: 1,55 mln widzów „Pierwszej miłości”. Polsat wygrywa z konkurencją