Ruszył nowy serwis TVN24+, łączący dotychczasową ofertę TVN24 GO, treści premium z tvn24.pl oraz nowe podcasty znanych twarzy TVN24. – Zyskaliśmy świetną platformę technologiczną, która pozwoli łatwiej realizować nasze dziennikarskie pomysły - przekonuje Mateusz Sosnowski, redaktor naczelny tvn24.pl. W rozmowie opowiada, co jeszcze zmieni się w portalu tvn24.pl, po co stacji konto na YouTube i jaką rolę ma AI w newsroomie TVN24.
Chociaż platforma subskrypcyjna Viaplay w związku z planowanym wyjściem w Polski ma w ofercie coraz mniej transmisji sportowych, notuje niewielkie spadki liczby subskrybentów. Cały koncern Viaplay Group w efekcie restrukturyzacji znacząco poprawił rentowność operacyjną.
Spółka zarządzająca piłkarską PKO BP Ekstraklasą przedłużyła współpracę z adidasem, który nadal będzie oficjalnym dostawcą piłek na potrzeby rozgrywek. Nowa umowa obejmuje też dodatkowe działania.
Krzysztof Stanowski poinformował w oficjalnym wideo, że Kanał Zero uruchomił aplikację, którą można pobrać na systemy iOS i Android. W aplikacji znajdują się materiały wideo, dotychczas dostępne wyłącznie na platformie YouTube oraz artykuły z “Magazynu Zero”. Co ciekawe, nie znajdziemy tam reklam. Jak wyjaśnia Stanowski, przez brak youtubowych reklam, aplikacja nie będzie przynosić przychodów.
Będzie drugi sezon serialu „Szpital św. Anny”, który zadebiutował na antenie wiosną – poinformowała stacja TVN. Zdjęcia do produkcji już się zaczęły, a do obsady dołączy Piotr Stramowski.
We wtorek Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zwołała posiedzenie tylko po to, żeby udzielić koncesji satelitarnej Republice Plus. – To, że był tylko jeden punkt, to nic nadzwyczajnego. Nie było żadnych większych spraw dookoła – powiedział Wirtualnemedia.pl Maciej Świrski, przewodniczący KRRiT.
Ponad jedna trzecia największych światowych serwisów informacyjnych odnotowała w marcu wzrost zarówno udziału w Facebooku, jak i łącznego ruchu z serwisów społecznościowych – pokazują nowe dane Similarweb.
Ruszył konkurs dotyczący dwóch wolnych miejsc na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej. Maciej Świrski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji informuje Wirtualnemedia.pl, że o nadawanie mogą ubiegać się stacje uniwersalne i wyspecjalizowane. Regulator rozpoczął też konsultacje odnośnie MUX-5.
Telewizja Polska, Polskie Radio i Polska Agencja Prasowa na pierwszy rzut oka działają normalnie. Ale tak naprawdę funkcjonują już od 15 miesięcy w stanie likwidacji. Zlikwidowane jednak nie zostały, więc zasadne wydaje się pytanie, jak długo to jeszcze potrwa? Zdaniem prawniczki likwidacja może trwać i trwać. Juliusz Braun, były prezes TVP, uważa, że obecny stan nie wpływa korzystnie na wizerunek mediów publicznych.
Jedna ze słuchaczek zwróciła uwagę na niedawny odcinek programu „Kochaj albo rzucaj” nadawany w Radiu VOX FM. Była w nim mowa o problemach osobistych dwojga ludzi, a w tle miała być także przemoc. Radio przekonuje, że wszystko odbyło się za zgodą bohaterów, a program był wcześniej nagrany.
Katarzyna Białek to nowa dyrektorka zarządzająca tygodnika „Polityka”. Wcześniej przez 27 lat była związana z Grupą ZPR Media.
Program „Ninja vs. Ninja” oglądało w Polsacie średnio 705 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Hitem był finał, choć program w nowej formule miał mniejszą widownię niż emitowany ubiegłej wiosny format „Ninja Warrior Polska”.
W marcu najaktywniejszą reklamowo marką w systemie Meta (Facebook, Instagram) było Temu Poland, a SkyShowtime przejął prowadzenie w zasięgach. Z kolei najbardziej zasięgową reklamą okazała się Wielkanocna loteria marki Lindt – wynika z najnowszego raportu Ad Trends Sotrender.
Pierwszy sezon „Wednesday” stał się najchętniej oglądanym anglojęzycznym tytułem w historii Netfliksa. Serwis udostępnił nowe zdjęcia oraz zwiastun kontynuacji i ogłosił, że drugi sezon serialu zadebiutuje w dwóch częściach.
Ruszyła nowa kampania reklamowa serków Łaciatych. Za kreację odpowiada agencja Molecular Creative, z którą Mlekpol przedłużył współpracę do końca roku. Przedłużenie umowy dotyczy również współpracy mediowej z agencją Media Direction OMD.
„Projekt UFO” dzięki globalnej dystrybucji Netfliksa, jest kolejnym polskim serialem, zyskującym popularność poza granicami kraju. W ostatnim czasie uwagę na serial Kaspra Bajona zwrócił Hideo Kojima, ceniony japoński projektant gier komputerowych, tj. „Metal Gear”, czy „Snatcher”.
Sejmowa Komisja Odpowiedzialności Konstytucyjnej zdecydowała w środę o zakończeniu przesłuchań świadków w sprawie wniosku o postawienie przewodniczącego KRRiT Macieja Świrskiego przed Trybunałem Stanu. Kolejne posiedzenie wyznaczono na 30 kwietnia.
Instagram wprowadził nową funkcję o nazwie „Blend”. Umożliwia ona użytkownikom przeglądanie współdzielonego kanału z wybranymi Reels ze znajomymi lub w ramach czatów grupowych.
Hubert Kęska dołączył do Kanału Sportowego, gdzie poprowadzi nowy format „Wieczór z Hubertem”. Wcześniej współpracował m.in. z Weszło i Newonce Sport.
TikTok rozszerza zestaw narzędzi brand safety wprowadzając Video Exclusion List i Profile Feed Exclusion List. Pozwalają one wykluczać konkretne treści i profile z kampanii. Oba rozwiązania są już dostępne globalnie w ramach rozszerzonego pakietu TikTok Safety Suite.