Właściciel Meczyki.pl: Nie sprzedałem firmy za 100 mln zł. To mój pierwszy tak szczery wywiad w życiu
Darmowa usługa za wpis od influencera. Sprawdzamy, jak działają bartery
Netflix dodaje kolejne wersje językowe napisów i dubbingu dla użytkowników
Finał „Białego Lotosu” przed nami. Co potem warto obejrzeć?
Oto nowa para gospodarzy „Pytania na śniadanie"
Testy nowego standardu telewizyjnego DVB-I w Polsce? Mamy stanowisko Emitela
TVP wypłaci dodatek na Wielkanoc. Mniej niż chcieli związkowcy
KRRiT zgodziła się na zmiany w koncesjach części stacji naziemnych
W Agorze ubyło 150 etatów. Mniej na pensje w „Gazecie Wyborczej” i Gazeta.pl
Zwierciadło liderem sprzedaży w segmencie pism luksusowych w 2024 r.
"Do Rzeczy" w dużym dołku reklamowym. Ostrzega inwestorów przed skutkami zmiany władzy
Nie tylko Ruch nie chce już handlować prasą. Saloniki Inmedio na sprzedaż
Praca nawet na kanapach i w biurowych kantynach. Tak wygląda powrót do biur u giganta reklamowego
"To takie proste" w wiosennej kampanii Pepsi
Ekspresowe tempo przetargu reklamowego Banku Ochrony Środowiska
MullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Radio ZET dalej liderem w Warszawie. Skok Radia Wnet, w dół nie tylko TOK FM
Prezenter Republiki wraca do rady programowej Radia Poznań
KRRiT rozstrzygnęła dwa wnioski koncesyjne. Jeden dotyczy stacji Polsatu
RMF FM po 24 latach wraca do rozszczepień lokalnych. Wykorzystuje do tego AI
Sabre Awards EMEA 2025 wręczone. Trzy nagrody dla polskich agencji i kampanii
Marta Stefańska przeszła z AHK Polska do Rödl & Partner
Braun przebił Mentzena. Nowy rekord Kanału Zero
W kampanii wyborczej Mentzen rośnie dzięki social mediom. Uwagę zwraca Biejat
Piotr Ciąćka odchodzi z Kantar Polska
Boomersi bardziej niż Zetki dostrzegają potencjał rozwoju Polski
„Nie mów do mnie ASAP”, czyli czego Polacy nienawidzą w korpomowie
Polacy nie wiedzą, jak dbać o higienę cyfrową. A to nie tylko ograniczanie smartfona
Trend Ghibli ogarnął sieć. Czy tworzenie takich grafik jest legalne i etyczne?
InPost pozwoli zbierać InCoiny za granicą. W jednej statystyce dogonili go konkurenci
Tylu Polaków rozmawia na Messengerze. WhatsApp przed Google Meet
Wstrząsy na giełdach po cłach od Trumpa. Przecenione także media i koncerny cyfrowe
Sinsay chce podbić kolejne małe miasta. Tyle sprzedają na smartfonach
30 lat Biedronki. Tak wyglądały pierwsze sklepy
Wszystko, co wiemy o drugim sezonie „The Last of Us” Maxa
Wraca „Fubar” z Arnoldem Schwarzeneggerem w roli głównej. Netflix podał datę premiery
Linie lotnicze Malaysia Airlines, po tym jak ich dwa samoloty uległy katastrofom, podjęły decyzję o gruntownej restrukturyzacji. Jej elementem może być zmiana nazwy firmy.
Amerykański aktor David Duchovny wystąpił w reklamie piwa Sibirskaya Korona. Spot nawiązuje do wschodnioeuropejskich korzeni rodziny gwiazdora.
Australijski rząd planuje zmiany w prawie chroniącym własność intelektualną w internecie. Mają to być najbardziej rygorystyczne przepisy w tym zakresie na świecie.
Nowa reklama sieci sklepów meblarskich IKEA pokazuje podniebną podróż miedzy łóżkami unoszącymi się w chmurach. Spot przygotowała agencja Mother London.
Spot reklamowy David Jones, przedstawiający najnowszą kolekcję ubrań firmy, przykuwa uwagę efektownym połączeniem krajobrazu miejskiego z elementami egzotycznymi.
Kontrolowana przez Rupert Murdocha spółka 21st Century Fox sprzeda swoje udziały w platformach cyfrowych Sky Italia i Sky Deutschland platformie BSkyB (wszystkie trzy też należą do Murdocha). Wartość transakcji wyniesie ok. 5 mld funtów.
Koncern Google przejął serwis streamingowy Twitch. Według źródeł zbliżonych do sprawy, transakcja ta może kosztować internetowego giganta nawet miliard dolarów.
LinkedIn poszerza swoją ofertę dla reklamodawców. Serwis właśnie uruchomił nową usługę - Direct Sponsored Updates.
Zapisz się do newslettera