Złotówka od każdej sprzedanej porcji frytek. W McDonald’s rusza akcja charytatywna
W najbliższą sobotę 2 grudnia startuje coroczna akcja McHappy Day. McDonald's ponownie przekaże 1 zł z każdej sprzedanej porcji frytek na rzecz Fundacji Ronalda McDonalda.
W tym roku zebrane środki wesprą budowę trzeciego Domu Ronalda McDonalda, dzięki któremu rodziny hospitalizowanych dzieci będą mogły bezpłatnie zamieszkać w bliskim sąsiedztwie szpitala.
Akcja McHappy Day będzie trwała w czasie dwóch weekendów: 2-3 i 9-10 grudnia, we wszystkich restauracjach McDonald's w Polsce.
Dotyczy zarówno frytek sprzedawanych w zestawach, jak i kupionych a la carte, każdego rozmiaru, w restauracjach, w zamówieniu na miejscu lub na wynos czy w dostawie do domu.
Fundacja Ronalda McDonalda pomaga rodzinom chorych dzieci
W Polsce istnieją już dwa Domy Ronalda McDonalda, w Krakowie (od 2015 roku) i Warszawie (od 2021 roku). Są bezpłatne, położone w najbliższym sąsiedztwie szpitali uniwersyteckich, do których przyjeżdżają dzieci z całego kraju. Rodzice mieszkają w Domach tyle, ile potrzebują, tak długo, jak długo trwa leczenie ich dzieci.
- Zgodnie z misją “Aby rodzina mogła być razem” budujemy kolejne Domy, bo wiemy, że w czasie choroby nie można zapomnieć o dzieciństwie, o roli siostry i brata, o kochających dziadkach, którzy czekają na telefon ze szpitala i to wypełnia całe ich życie. Domy są odpowiedzią na społeczną potrzebę każdego rodzica, który kiedykolwiek trafił z dzieckiem na dłużej do szpitala - mówi Katarzyna Rodziewicz, prezeska zarządu i dyrektorka wykonawcza Fundacji Ronalda McDonalda.
W ubiegłym roku, po zakończeniu akcji McHappy Day, konto Fundacji zasiliła kwota 2 255 826 zł. Środki zostały przeznaczone na funkcjonowanie, wyposażenie i utrzymanie warszawskiego Domu Ronalda McDonalda, zlokalizowanego na terenie kampusu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
Dołącz do dyskusji: Złotówka od każdej sprzedanej porcji frytek. W McDonald’s rusza akcja charytatywna