Kolejna gwiazda polskiego rapu reklamuje McDonald’s
Bohaterką nowej kampanii reklamowej sieci gastronomicznej McDonald’s jest raperka bambi. W ramach akcji w menu McDonald’s pojawi się autorski zestaw bambi i kolekcja gadżetów, a pod koniec września piosenkarka da specjalny koncert.
Kampania McDonald’s z udziałem bambi jest realizowana pod hasłem „bambi robi z Makiem co chce!” W ramach akcji we wtorek 10 września w lokalach McDonald’s pojawił się autorski zestaw piosenkarki, obejmujący Cheese&McNuggets Box z kawałkami kurczaka McNuggets, serowymi Cheddar Gwiazdkami, porcją frytek oraz czarnego sosu bambi, przygotowanego na bazie sosu sojowego i czarnego pieprzu. Na deser do menu wprowadzono zaś McFlurry Skittles.
Zestaw bambi w McDonald’s
Ile kosztują różne warianty zestawu bambi? Ceny są następujące:
- McFlurry Skittles: 10,90 zł,
- Cheese&McNuggets Box z czarnym sosem: 19,90 zł,
- Cheese&McNuggets Box z czarnym sosem i małym napojem: 23,90 zł,
- Cheese&McNuggets Box z czarnym sosem, małym napojem i McFlurry Skittles: 29,90 zł.
CZYTAJ TEŻ: Biedronka, Lidl i McDonald’s wydały na reklamy o połowę więcej. Telewizja zyskała 13 proc.
Z kolei w aplikacji mobilnej McDonald’s w kilku odsłonach pojawi się zestaw gadżetów - Trapstarter Pack bambi x McDonald’s. Punkty zebrane w programie lojalnościowym MojeM Nagrody będzie można wymienić na nagrody przygotowane przez raperkę.
28 września bambi wystąpi na specjalnym koncercie w ramach kampanii. Szczegóły zostaną podane w najbliższy czwartek, bilety będzie można wygrać w ogłoszonym wtedy konkursie.
bambi kolejna młoda gwiazda polskiego rapu reklamująca McDonad’s. Jesienią 2021 roku w kampanii tej sieci wystąpił Mata. Firma chwaliła się, że w czasie kampanii mocno wzrosła jej sprzedaż oraz odwiedzalność aplikacji mobilnej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Za strategię, kreację oraz realizację nowej kampanii odpowiada agencja DDB, za planowanie i zakupem mediów - dom mediowy OMD, a za aktywności w social media i aplikacji mobilnej - Dentsu Creative (Isobar). Działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication, a za produkcją treści wideo zajął się dom produkcyjny Dobro.
Dołącz do dyskusji: Kolejna gwiazda polskiego rapu reklamuje McDonald’s