Żarłaki Konspolu na billboardach w największych miastach Polski
Firma Konspol jesienną kampanię Żarłaków adresuje do mam, jako decydentek zakupowych. Działania przypominające o linii produktów obejmujące największe miasta w Polsce potrwają dwa tygodnie.
Żarłaki Konspolu to linia produktów adresowanych do rodziców i najmłodszych konsumentów. Marka pojawiła się na rynku dwa lata temu. Producent wyjaśnia, że są one odpowiedzią Stanowią one odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wyroby mięsne wysokiej jakości. W portfolio marki znajdują się parówki, polędwica czy kabanosy z mięsa z kurczaka. Wszystkie produkty należą do linii Natura i pozbawione są konserwantów, glutenu, laktozy oraz glutaminianu monosodowego. Żarłaki sprzedawane są w kolorowych opakowaniach, które skutecznie przyciągają uwagę najmłodszych konsumentów.
Kampania outdoorowa promująca markę realizowana będzie na kilkuset nośnikach, które pojawią się w największych miastach Polski m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Szczecinie i Lublinie. Jest to pierwszy element promocji produktów z linii dziecięcej firmy Konspol. Jesienią Żarłaki będą wspierać blogerzy parentingowi, a także zostanie przeprowadzony konkurs na Facebooku.
Firma nie podaje, jaka agencja odpowiada za kreację reklam.