SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żabka z nową marką własną. Shoty S! debiutują na rynku

Sieć Żabka Polska wprowadza na rynek markę własną funkcjonalnych shoty S!. Napoje dostępne są już w sprzedaży w całej Polsce.

Shoty S! dostępne są w pięciu wariantach smakowych, w buteleczkach rPET o pojemności 110 ml,  w 100 proc. nadających się do recyklingu. Dzięki zastosowaniu technologii HPP (utrwaleniu przy użyciu wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze) produkt zachowuje właściwości smakowe i trwałość na dłużej.

Skład nie zawiera konserwantów, substancji słodzących czy innych sztucznych dodatków.

Shoty S! w pięciu smakach

W lodówkach w Żabce można zaleźć shoty S! w następujących wersjach:

Odporność - By Ciało Się Wzmacniało, gdzie połączenie jabłek z świeżo tłoczonym sokiem z  imbiru wspiera odporność organizmu.

Energia - By Ciało Energię Miało, w którym matcha i guarana dostarczają energię organizmu i pobudzają do działania.

Witalność - By Ciało Działało, czyli codzienna dawka witalności opartej o granat, sok z buraka, aceroli i dobroczynne jagody acai

Relaks - By Ciało Się Relaksowało, w którym melisa i chmiel pomaga przywrócić naturalny rytm ciała, wycisza i uspokaja.

Metabolizm - By Ciało Lekko Się Miało, gdzie połączenie kurkumy i cayenne wspomaga procesy trawienne i sprawiają, że czujesz się lekko nawet kiedy masz ciężki dzień.

- Konsumenci coraz chętniej sięgają po żywność funkcjonalną, której spożycie przynosi pozytywny wpływ na ich organizm. Dlatego stworzyliśmy zupełnie nową markę własną S!, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom osób dbających o swoje samopoczucie. Nasze shoty, w pięciu niecodziennych smakach, stanowią wyjątkową porcję witamin korzystnie oddziałując na  organizm. W najbliższych miesiącach planujemy rozszerzenie marki o kolejne warianty funkcjonalne - mówi Wojciech Wetula, kierownik zespołu ds. rozwoju innowacji w firmie Żabka Polska.

Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 6 tys. placówek prowadzonych przez ponad 4 tys. franczyzobiorców pod marką Żabka. Codziennie sklepy odwiedzane są przez ok. 2 miliony klientów.

Dołącz do dyskusji: Żabka z nową marką własną. Shoty S! debiutują na rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl