Na tydzień przed Bożym Narodzeniem ruszyła świąteczna kampania Radia Opole
„Z Radiem Opole ci się upiecze" – tak brzmi hasło kampanii świątecznej, która startuje w poniedziałek w Radiu Opole. Do sieci trafił spot, z pomocą którego rozgłośnia wprowadza słuchaczy w świąteczny klimat. Hasło kampanii jest jednocześnie tytułem grudniowego konkursu dla słuchaczy.
W spocie, który trafił zarówno do mediów społecznościowych jak i na stronę rozgłośni, można zobaczyć dwie dziennikarskie pary (Magdę Szybińską i Iwonę Tokarską oraz Kacpra Śnigórskiego i Daniela Klimczaka) rywalizujące w konkursie pod hasłem „Komu się upiecze". W rolę prowadzącego zabawę wciela się także dziennikarz stacji Wiesław Kolbusz.
Film nie tylko ma wprowadzać słuchaczy w klimat Bożego Narodzenia, ale także promować konkurs pod nazwą „Z Radiem Opole ci się upiecze". Od poniedziałku 19.12 do czwartku 22.12 słuchacze wysyłają do Radia Opole krótkie filmy z własnych przygotowań do świąt. Autor najciekawszego filmu zdobędzie bon na przedświąteczne zakupy o wartości 500 złotych, a jego nagranie zostanie opublikowane w mediach społecznościowych Radia Opole.
We wrześniu br. Rada Mediów Narodowych zmieniła zarząd Radia Opole. Na prezesa powołano Piotra Wójtowicza w miejsce – pełniącego funkcję od 2016 roku - Piotra Moca. Rada powołała też nowych członków rady nadzorczej opolskiej stacji. Także we wrześniu dziennikarz Radia Opole, Tomasz Cichoń został p.o. redaktora naczelnego stacji.
Dołącz do dyskusji: Na tydzień przed Bożym Narodzeniem ruszyła świąteczna kampania Radia Opole