Yahoo z CNBC
Yahoo zawarło porozumienie licencyjne z biznesowym kanałeminformacyjnym CNBC.
W ramach tego porozumienia, w serwisie Yahoo Finance, który jestnajpopularniejszą witryną w sieci oferującą informacje biznesowe,udostępniane będą treści należące do CNBC - informuje serwisMediaweek.
Obie strony chwalą się, że tym samym swoje siły łączą liderzytelewizyjni i internetowi w dziedzinie dostarczania finansowychnewsów.
Stacja CNBC co prawda posiada swoją własną stronę internetową,która w listopadzie zanotowała 538 tysięcy unikalnych odwiedzin,ale umowa z Yahoo pomoże jej dotrzeć do zdecydowanie szerszegogrona odbiorców, jako że serwis Yahoo Finance przyciągnął w tymsamym czasie 13,8 miliona internautów.
W Yahoo Finance użytkownicy uzyskają dostęp do materiałów wideoCNBC oraz artykułów z serwisu CNBC.com. Podobne porozumienia Yahoozawarło wcześniej m.in. z Fox Business Network, CNN, BBC i The NewYork Times.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Yahoo z CNBC