Wysoki wzrost na rynku reklamy online w Chinach
Sektor internetowej reklamy w Chinach notuje w każdym kwartale tegoroku dwucyfrowe wzrosty.
W bieżącym roku chińska reklama online może osiągnąć wartość 10miliardów juanów - informuje serwis Marketing Charts, powołując sięna dane firmy badawczej Nielsen Online.
W III kwartale wartość internetowej reklamy w Chinach zanotowała14-procentowy wzrost w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego i osiągnęła poziom 2,6 miliarda juanów.
W sumie, w całym bieżącym roku wartość rynku wyniosła 6,6miliarda juanów (w I kwartale 1,7 miliarda, w II kwartale 2,3miliarda). Z kolei najlepszym miesiącem był wrzesień, kiedyosiągnął on wartość 1 miliarda juanów.
Łączna liczba reklamodawców i przeprowadzonych przez nichkampanii na rynku reklamy online w Chinach, wyniosła w obecnym rokuodpowiednio 2.661 i 19.049.
źródło: Marketing Charts
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Wysoki wzrost na rynku reklamy online w Chinach