Nestea zachęca do "wypełniania każdego dnia radością"
Marka napoju Nestea (Maspex) w swojej nowej kampanii zachęca do czerpania radości z prostych przyjemności. Działania pod hasłem "Wypełnij każdy dzień radością z Nestea" prowadzi Starcom.
Kampania Nestea obejmuje telewizję oraz działania digitalowe – w tym krótkie spoty o długości 15 i 6 sekund na YouTube.
Marka w wyjątkowo smakowitej formie prezentuje swoją orzeźwiającą ofertę – trzy najpopularniejsze w kategorii ice tea smaki: cytrynę, brzoskwinię i owoce cytrusowe. To połączenie herbaty, owoców i wody, które przypomina o tym, jak łatwo znaleźć w prostych rzeczach przyjemność.
Akcja jest adaptacją globalnej kreacji. Na polskim rynku za działania odpowiada dom mediowy Starcom.
W ubiegłym roku Grupa Maspex została właścicielem licencji Nestea na polskim rynku. Licencję marki Nestea posiadała poprzednio Hoop Polska. Firma przejęła ją na początku 2018 roku od Coca-Coli, która w swoim portfolio zastąpiła Nestea nową marką Fuzetea.
Dołącz do dyskusji: Nestea zachęca do "wypełniania każdego dnia radością"