TVP1 i TVN liderami w zeszłym tygodniu. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz dziennik TVN „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W minionym tygodniu - od 25 do 31 października - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,35 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 24,98 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugi był reality-show „Rolnik szuka żony”. Odcinek programu (nadany 31 października) w TVP1 śledziło 3,33 mln osób (26,27 proc. udziału).
„Fakty” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 26 października na antenie stacji obejrzało 2,74 mln widzów (21,14 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,27 mln widzów (emisja 25 października; 5. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 7 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2 mln oglądających (wtorkowe wydanie), a 16. były „Wydarzenia” Polsatu (1,79 mln; niedziela).
„Rolnik szuka żony” przed „M jak miłość” w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był reality-show „Rolnik szuka żony”, który w TVP2 miał 1,13 mln osób, co dało stacji 24,04 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość” (1,03 mln widzów w TVP2; 21,86 proc. udziału), a podium uzupełniają „Fakty” (978 tys. osób w TVP2; 23,80 proc.).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
TVP1 liderem w 4+
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,69 proc. (bez zmian względem poprzedniego tygodnia).
Drugi był Polsat, który miał 8,28 proc. udziału (wzrost o 0,15 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,16 proc. (do góry o 0,13 pkt. proc.). Czwarta była TVP2, której udział wyniósł 7,79 proc. (+ 0,01 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 32,63 proc. do 32,92 proc.
TVN24 na czele stacji newsowych
Piąty był TVN24, którego udział spadł o 0,14 pkt. proc. do 5,18 proc. Szóstą lokatę zajęło TVP Info (stacja miała 4,40 proc. udziału; - 0,18 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 14. miejsce zajął Polsat News (1,43 proc.; w dół o 0,10 pkt. proc.).
TVN na czele w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był TVN. Udział stacji zmniejszył się o 0,36 pkt. proc. do 10,25 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,27 proc. (+ 0,16 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVP2 (- 0,02 pkt. proc. do 5,83 proc.). Z szóstego na czwarte miejsce awansował TV Puls (+ 0,44 pkt. proc. do 5,07 proc.). Z kolei z szóstej na piątą lokatę awansowała TVP1 (- 0,16 pkt. proc. do 4,84 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (9,17 proc.; w dół o 0,23 pkt. proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami w zeszłym tygodniu. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami