SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie pisma męskie na minusie po trzech kwartałach. „Esquire” z 13 tys. egz. sprzedaży

W pierwszych trzech kwartałach 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w okresie od I do III kwartału 2015 roku wyniosła 52 259 egz. Względem analogicznego okresu rok wcześniej była ona niższa o 10,47 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 10,15 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 36 049 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 12,94 proc. do 26 337 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Zaś czwarte miejsce należało do magazynu „Logo” (Agora). Jego średni wynik sprzedażowy zmalał o 7,66 proc. do 25 442 egz.

Średnia sprzedaż ogółem pierwszych trzech numerów nowego dwumiesięcznika dla mężczyzn „Esquire” (Marquard Media Polska) wyniosła 13 067 egz. Tytuł wszedł na rynek 27 lutego br.

Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w okresie od I do III kwartału br. zwiększył się o 2,82 proc. do poziomu 25 920 egz.

Wirtualnemedia.pl

I-III kwartał

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 228

52 259

52 259

98 376

58 367

58 367

Playboy

70 000

36 049

36 049

73 349

40 128

40 120

CKM

58 333

26 552

26 337

63 440

30 368

30 252

Logo

60 755

28 278

25 442

62 912

29 471

27 552

Wirtualnemedia.pl

Esquire

53 334

17 501

13 067

-

-

-

Wirtualnemedia.pl

Forbes

48 979

27 637

25 920

48 014

27 471

25 208

We wrześniu 2015 roku liderem wśród pism męskich również był „Men’s Health”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do września 2014 roku zmniejszyła się o 8,72 proc. do 52 151 egz.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (38 645 egz.; wzrost o 4 proc. - jedyny w zestawieniu), a na podium znalazło się jeszcze „CKM” (26 763 egz.; w dół o 22,49 proc.).

Największy spadek w tym ujęciu odnotował, plasujący się na czwartej pozycji, magazyn „Logo” - było to 24,73 proc. do 24 530 egz.

Wirtualnemedia.pl

wrzesień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 003

52 151

52 151

98 380

57 131

57 131

Playboy

70 000

38 645

38 645

70 000

37 158

37 158

CKM

55 000

27 004

26 763

60 000

34 529

34 529

Logo

57 000

28 261

24 530

70 000

34 693

32 589

Wirtualnemedia.pl

Forbes

40 499

24 348

24 150

44 499

26 289

24 159

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma męskie na minusie po trzech kwartałach. „Esquire” z 13 tys. egz. sprzedaży

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Wcale mnie to nie dziwi bo grupa osób do której kierowane są te periodyki praktycznie nie istnieje.
odpowiedź
User
jhh
kto to kupuje ? stadko zakompleksionych onanistów
odpowiedź