Więcej gwiazd w tygodniku „Takie jest Życie”
Tygodnik „Takie jest Życie” (Wydawnictwo Bauer) poszerzył zawartość dotyczącą gwiazd show-biznesu. W związku z tym pismo przechodzi z segmentu true life stories do segmentu yellow.
Zmiany w tygodniku zostały wprowadzone od wydania, które ukazało we wtorek 18 maja br. Teraz poświęcona znanym ludziom rubryka „Bliżej gwiazd” zajmuje w nim 16 stron (dotychczas 6), pojawiła się też rozkładówka "Gwiazdy" z newsami tygodnia. Z 4 do 10 stron zwiększyła się objętość działów poświęconych modzie, urodzie i poradnictwu – są w nich nowe rubryki m.in. "Na straży stylu", "Bliżej mody" czy "Bliżej piękna"
- "Takie jest Życie", skierowane do młodszej czytelniczki, pisze o gwiazdach, głównie polskich, jak o zwykłych ludziach, nie pomijając ich wad czy wpadek. Traktuje gwiazdy z humorem i bez przesadnej atencji – mówi Marek Lasota, wydawca segmentu pism rozrywkowych w Bauerze. Tematyka związana z gwiazdami została poszerzona w tygodniku kosztem stron z opowieściami o zwykłych ludzi, które dotychczas dominowały w magazynie.
Zmiany w tytule objęły też szatę graficzną i logo pisma, które zostały odświeżone. Nie uległy zmianie objętość tygodnika, która nadal wynosi 40 stron, jego cena (1,69 zł), ani nakład (ok. 190 tys. egz.). Redaktor naczelną magazynu jest od marca br. Barbara Stasiak.
Odświeżone "Takie jest Życie" promowane jest w innych mediach Grupy Bauer. Kampanię spółka przygotowała we własnym zakresie.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Takie jest Życie” w 2009 roku wyniosła 121 648 egz.
Wydawnictwo Bauer ma obecnie sześć magazynów w segmencie yellow. Poza „Takie jest Życie” są to: „Życie na Gorąco”, „Twoje Imperium”, „Rewia”, „Na Żywo” i „Świat & Ludzie”.
Dołącz do dyskusji: Więcej gwiazd w tygodniku „Takie jest Życie”
XredPL