SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Weź się wyraź'

Pod nazwą Boys&Girls rozpoczęła się ogólnopolska promocja konsumencka dla marki chipsów Chio, której towarzyszy hasło 'Weź się wyraź'.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku, a także wzrost sprzedaży produktów Chio należących do firmy The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o. o. Za kreację i realizację wszystkich działań odpowiada agencja marketing services Peppermint. Agencja przygotowała również reklamę telewizyjną wspierającą komunikację promocji Boys&Girls.

Chio Chips kierowane są do nastoletniej grupy konsumentów w przedziale wiekowym 11-14 lat.

Nazwa promocji "Boys&Girls" mówi o dwóch światach - chłopców i dziewczyn, które z jednej strony komunikują swoje przeciwieństwo, a z drugiej mają wspólne zainteresowania. Stąd wynika konsekwentny podział kolorystyczny promocji na róż i czerń, przy identycznych nagrodach głównych. Hasło przewodnie - "Weź się wyraź" - ma nawiązywać do młodzieńczej potrzeby manifestowania swojej odmienności i chęci wyróżnienia się, ma także być bliskie językowi młodych ludzi.

fhgfhdthytjnnghnn

W celu wzmocnienia komunikacji promocji konsumenckiej przewidziano reklamę telewizyjną i szerokie działania w internecie. Agencja Peppermint przygotowała 30-sekundowy spot telewizyjny. Reklama emitowana jest w głównych stacjach telewizyjnych tj. TVN, Polsat, MTV, Viva, Zig-Zap, Jetix, VH1. Na potrzeby akcji został także stworzony serwis internetowy www.chio.pl zintegrowany z platformą SMS. Działania wspierają materiały POS tj. plakaty, wobblery.

Za kreację i realizację działań od idei poprzez wsparcie komunikacyjne w tym działania ATL odpowiada agencja marketing services Peppermint. Media na potrzeby reklamy zakupił dom mediowy MediaCom.

Dołącz do dyskusji: 'Weź się wyraź'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl