'Weź się wyraź'
Pod nazwą Boys&Girls rozpoczęła się ogólnopolska promocja konsumencka dla marki chipsów Chio, której towarzyszy hasło 'Weź się wyraź'.
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku, a także wzrost sprzedaży produktów Chio należących do firmy The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o. o. Za kreację i realizację wszystkich działań odpowiada agencja marketing services Peppermint. Agencja przygotowała również reklamę telewizyjną wspierającą komunikację promocji Boys&Girls.
Chio Chips kierowane są do nastoletniej grupy konsumentów w przedziale wiekowym 11-14 lat.
Nazwa promocji "Boys&Girls" mówi o dwóch światach - chłopców i dziewczyn, które z jednej strony komunikują swoje przeciwieństwo, a z drugiej mają wspólne zainteresowania. Stąd wynika konsekwentny podział kolorystyczny promocji na róż i czerń, przy identycznych nagrodach głównych. Hasło przewodnie - "Weź się wyraź" - ma nawiązywać do młodzieńczej potrzeby manifestowania swojej odmienności i chęci wyróżnienia się, ma także być bliskie językowi młodych ludzi.
W celu wzmocnienia komunikacji promocji konsumenckiej przewidziano reklamę telewizyjną i szerokie działania w internecie. Agencja Peppermint przygotowała 30-sekundowy spot telewizyjny. Reklama emitowana jest w głównych stacjach telewizyjnych tj. TVN, Polsat, MTV, Viva, Zig-Zap, Jetix, VH1. Na potrzeby akcji został także stworzony serwis internetowy www.chio.pl zintegrowany z platformą SMS. Działania wspierają materiały POS tj. plakaty, wobblery.
Za kreację i realizację działań od idei poprzez wsparcie komunikacyjne w tym działania ATL odpowiada agencja marketing services Peppermint. Media na potrzeby reklamy zakupił dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: 'Weź się wyraź'