SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rodzinne wesele z Dorotą Wellman w kampanii T-Mobile (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa T-Mobile, promująca ofertę dla rodzin. W reklamach po raz kolejny wystąpiła prezenterka Dorota Wellman.

T-Mobile właśnie wprowadził na rynek nową ofertę, skierowaną do rodzin. Dwie karty SIM to dają rabat w wysokości 10 zł brutto do każdej z nich (w sumie -20 zł), 3 i kolejne karty to rabat 15 zł do każdej z nich. W ramach jednej umowy rodzinnej można mieć 10 kart. Nowe kontrakty można dołączać (i odłączać) do konta klienckiego w dowolnym czasie, odpowiednie rabaty naliczają się automatycznie.

Nowość komunikuje startująca właśnie kampania reklamowa. Spoty pokazują uroczystość weselną, po której członkowie rodziny stają wspólnie do zdjęcia. Scenki puentuje humorystycznie Dorota Wellman. Spoty emitowany są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Można go też oglądać na oficjalnym kanale YouTube T Mobile.

Kampanię telewizyjną uzupełnią działania w internecie, kanałach social media, OOH, digital signage, w kinie, radio, jak również  materiały POS.

Kreację i spoty telewizyjne przygotował departament komunikacji rynkowej T Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Spot został wyprodukowany przez studio Tank.

Za zakup mediów i działania w internecie odpowiada dom mediowy Mindshare. Kreacją online zajął się Liquid Thread, zaś kampanią w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.

Na koniec czerwca br. T-Mobile Polska miał 10,61 mln klientów, o 358 tys. mniej niż rok wcześniej. W minionym półroczu przychody operatora zmalały o 0,1 proc. do 3,16 mld zł, a skorygowany zysk EBITDA - o 12,9 proc. do 834 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Rodzinne wesele z Dorotą Wellman w kampanii T-Mobile (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamil
Tak się nazywa reklamy z gustem. NIc nachalnego, wszystko stonowane i łącząca spoty kolorystyka.
odpowiedź
User
ewa
T-mobile próbuje chyba też lekko ocieplić wizerunek Pani Doroty w mediach artykułami w stylu "ulubiona.." "lubiana..." pewnie po tych kontrowersjach związanych z wypowiedzią Pani Doroty o młodzieży i studentach ( co widać po konstrukcji wszystkich tych tekstów i artykułów). Reklamy sieci o tańczących sowach itd. z panią Dorotą były adresowane do tej grupy, stąd niepokoje sieci. Mądry obecny ruch sieci i lekka zmiana.
odpowiedź
User
Izka
Niech przestaną inwestować w celebrytów w reklamach, tylko zaczną dbać o klientów. Uciekłam od nich niedawno i jestem aktualnie w Virgin Mobile gdzie dobro klienta jest na pierwszym miejscu stawiane. Za 29 zł mam to o czym w t-mobile mogłam pomarzyć tylko. Nielimitowane rozmowy i sms i AŻ 20 gb internetu. jak dla mnie są oni faworytem jeżeli chodzi o sieć komórkową w polsce
odpowiedź