Rodzinne wesele z Dorotą Wellman w kampanii T-Mobile (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa T-Mobile, promująca ofertę dla rodzin. W reklamach po raz kolejny wystąpiła prezenterka Dorota Wellman.
T-Mobile właśnie wprowadził na rynek nową ofertę, skierowaną do rodzin. Dwie karty SIM to dają rabat w wysokości 10 zł brutto do każdej z nich (w sumie -20 zł), 3 i kolejne karty to rabat 15 zł do każdej z nich. W ramach jednej umowy rodzinnej można mieć 10 kart. Nowe kontrakty można dołączać (i odłączać) do konta klienckiego w dowolnym czasie, odpowiednie rabaty naliczają się automatycznie.
Nowość komunikuje startująca właśnie kampania reklamowa. Spoty pokazują uroczystość weselną, po której członkowie rodziny stają wspólnie do zdjęcia. Scenki puentuje humorystycznie Dorota Wellman. Spoty emitowany są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Można go też oglądać na oficjalnym kanale YouTube T Mobile.
Kampanię telewizyjną uzupełnią działania w internecie, kanałach social media, OOH, digital signage, w kinie, radio, jak również materiały POS.
Kreację i spoty telewizyjne przygotował departament komunikacji rynkowej T Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Spot został wyprodukowany przez studio Tank.
Za zakup mediów i działania w internecie odpowiada dom mediowy Mindshare. Kreacją online zajął się Liquid Thread, zaś kampanią w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.
Na koniec czerwca br. T-Mobile Polska miał 10,61 mln klientów, o 358 tys. mniej niż rok wcześniej. W minionym półroczu przychody operatora zmalały o 0,1 proc. do 3,16 mld zł, a skorygowany zysk EBITDA - o 12,9 proc. do 834 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Rodzinne wesele z Dorotą Wellman w kampanii T-Mobile (wideo)