WeAreMedia kończy obsługę InPostu i Paczkomatów 24/7
WeAreMedia zakończyła pracę w social mediach dla InPostu i Paczkomatów 24/7. Agencja wypowiedziała umowę kontrolującej te marki firmie InPost.
Przedstawiciele WeAreMedia jako powód zakończenia współpracy z InPostem wymieniają istotne różnice w wizji komunikacji marketingowej. – Od 5 listopada nasza agencja nie reprezentuje marek InPost i Paczkomaty w mediach społecznościowych – mówi Tomasz Olejnik, CEO i creative director WeAreMedia.
Przypomnijmy, że w ramach tej obsługi WeAreMedia przygotowała m.in. dwie aplikacje konkursowe na Facebooku, w tym bardzo popularne Paczkobranie.
Agencja otrzymała za nie nagrodę Best In Show w tegorocznym konkursie Mixx Awards (więcej na ten temat).
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: WeAreMedia kończy obsługę InPostu i Paczkomatów 24/7
Wcale ię nie dziwię decyzji WeAreMedia - też kończę wspólpracę z klientami, których decyzje mogą wpłynąć niekorzystnie na ocenę moich działań.