Po gazetę do Paczkomatu? Izba Wydawców Prasy rozmawia z InPostem
Izba Wydawców Prasy podjęła rozmowy z InPostem na temat dostaw prasy poprzez sieć paczkomatów tej firmy. Pilotażowo firma wspiera kolportaż „Tygodnika Powszechnego”.

Jak wyjaśnia w komunikacie do swoich członków Izba Wydawców Prasy, rozmowy z InPostem podjęto „w związku z pogarszającą się dostępnością prasy dla czytelników oraz zwiększającymi się problemami z niektórymi tradycyjnymi metodami dostaw prenumeraty”.
„W wyniku rozmów przedstawicieli Izby i InPost rozpoczęto proces przygotowania współpracy wydawców z InPost. Współpraca ta rozpoczęła się od programu pilotażowego prowadzonego przez wydawcę „Tygodnika Powszechnego” (…) Doświadczenia z tego programu posłużą realizacji dostaw do paczkomatów tych tytułów prasowych, których wydawcy podejmą współpracę z firmą InPost” – czytamy w komunikacie IWP, którego treść poznał portal Wirtualnemedia.pl.
Możliwość współpracy i szczegółowe jej warunki każdy wydawca ustalać będzie w bezpośrednich rozmowach z firmą InPost – informuje wydawców IWP.
“Tygodnik Powszechny” w Paczkomatach
Oprócz darmowej dostawy do Paczkomatu każdy kupujący „Tygodnik Powszechny” otrzyma półroczny lub całoroczny dostęp do serwisu internetowego pisma za symboliczną złotówkę oraz dostęp do odcinków specjalnych Podkastu Tygodnika Powszechnego.
Izba Wydawców Prasy zrzesza największe media wydające dzienniki, tygodniki, prasę specjalistyczną i inne perdiodyki w druku. Należą do niej m.in. AWR „Wprost”, Agora, Burda Media, Bauer, Bonnier Business Polska, Gremi Media, Infor PL, Fratria, Polska Press Grupa, Polityka, Wolters Kluwer Polska, Zwierciadło.
Dołącz do dyskusji: Po gazetę do Paczkomatu? Izba Wydawców Prasy rozmawia z InPostem
Zatem - winna jest pogarszająca się dostępność prasy (choć Kolporter przejął dystrybucję po Ruchu, prawda?), czy spadające czytelnictwo?