Wyjazdy do Kataru do wygrania w loterii Warki
Wystartowała loteria promocyjna Warki, w której codziennie do wygrania są wyjazdy do Kataru z pakietem atrakcji oraz miliony piw.
W tym roku po raz pierwszy promocyjnych kodów można szukać na opakowaniach piw Warka Jasne Pełne, Warka Strong oraz Warka Radler (3,5% i 0,0%). Aktywacja wsparta jest komunikacją na opakowaniach, materiałami POS w punktach sprzedaży oraz kampanią ATL. Loteria potrwa do końca sierpnia 2022.
Zobacz: Grupa Żywiec rusza z nową strategią reklamową marki Warka
Nagrody w loterii Warki
Loteria Warki trwać będzie do końca sierpnia. Codziennie do wygrania są wyjazdy do Kataru z pakietem atrakcji, w tym zwiedzanie miasta i oglądanie meczów piłkarskich oraz wyjazdy na pustynię.
Na konsumentów czekają również cztery miliony piw. Aby mieć szansę na wygraną, należy kupić dowolne piwo marki Warka i sprawdzić napis pod kapslem lub zawleczką. Informacja o wygranym piwie widoczna jest od razu. Kody spod kapsli i zawleczek należy zarejestrować na stronie radler.pl lub warka.com.pl i w ten sposób wziąć udział w losowaniu wyjazdów do Kataru.
Do wygrania są nowe smaki Warki Radler – Mango z Pomarańczą i Jagoda z Cytryną (pod kapslami Warki Radler) oraz Warka Jasne Pełne (pod kapslami Warki Jasne Pełne i Warki Strong).
Zobacz: Warka Planet of Gamers - marka piwa wchodzi w świat gamingu
Nowa aktywacja wsparta jest komunikacją na opakowaniach, materiałami POS w punktach sprzedaży oraz silną kampanią ATL, w tym dedykowanym spotem TV, nawiązującym do nowego pozycjonowania marki – Warka po stronie rozrywki. W sklepach pojawiły się już także ujednolicone opakowania Warki Radler.
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency. Kampanie dla Warki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope.
Organizatorem loterii jest G3 Group.
Dołącz do dyskusji: Wyjazdy do Kataru do wygrania w loterii Warki